معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از ایمن سازی خیابان‌های منتهی به مدارس در منطقه 6 به مناسبت بازگشایی مدارس که از اواسط شهریور ماه آغاز شده است خبر داد.

محمد باقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،با اعلام این مطلب گفت: نصب تابلو محل عبور دانش آموزان، خط کشی نوشتاری، خط کشی طولی، عرضی و نصب استوانه در مسیرهای منتهی به مدارس ازجمله موارد ایمن سازی خیابان‌های سطح منطقه است که صورت گرفته و در برخی از نواحی نیز در حال انجام است.

وی اظهار کرد: در پارک‌های آموزش ترافیک آفتاب و شیخ بهایی هماهنگی‌های لازم با مدارس انجام شده تا کودکان و دانش ‌آموزان بتوانند از این پارک‌ها استفاده کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد:اتاق‌های آموزش، بازی و عکس از جمله امکاناتی است که اولیا و دانش آموزان در پارک‌های آموزش ترافیک این منطقه از آن بهره‌مند می‌شوند.

اسدی در ادامه افزود: طرح خط سفید به آموزش و یادگیری تمامی خطوط طولی، عرضی، زیگزاگ، هاشور و ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس و...اختصاص دارد که به منظور رعایت قوانین در رانندگی و حفظ نظم اجتماعی باید توسط رانندگان سرویس‌های مدارس رعایت شوند.

وی خاطرنشان کرد:‌طرح اتوبوس پیاده با هدف ترویج حمل و نقل پاک در چهار مدرسه مقطع ابتدایی اجرا و دانش آموزان مسیر خانه تا مدرسه را با لباس‌های متحد الشکل طی می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، خیابان ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار