سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزارت ورزش پیشنهادی برای گزینه مدیر‌عاملی پرسپولیس نداده است/ جذب مهاجم خارجی در دستور کار ما قرار گرفته است

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب مدیرعامل این تیم گفت: انتخاب مدیرعامل موضوع جلسه هیأت مدیره در روز دوشنبه بوده و منتقمی هم اصلی‌ترین گزینه مدیرعاملی است.

محمدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال منتقمی یکی از گزینه‌های اصلی مدیرعاملی پرسپولیس است اما باید دید نظر دیگر اعضای هیأت مدیره در مورد مدیرعاملی منتقمی در جلسه روز دوشنبه چیست.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه وزارت ورزش در مورد مدیرعامل پرسپولیس نظر می‌دهد یا نه؟ بیان کرد: وزارت ورزش تا الان پیش نیامده به ما مشورتی بدهند و هم اکنون هم پیشنهادی در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس به ما نداده‌اند.

وی در مورد عدم پرداخت مبلغ قرارداد دایی عنوان کرد: دایی باید خودش اقدام کند و قراردادش را بیاورد تا ما آن را بررسی کرده و مبلغ آن را پرداخت کنیم. به هر حال تماس با دایی و تسویه حساب با وی در برنامه ما گنجانده شده است و شاید امروز با دایی تماس بگیریم تا ببینیم چه زمانی می‌توانیم جلسه را برگزار کنیم.

سیاسی درباره جذب مهاجم خارجی در این تیم گفت: با اعلام نیاز درخشان و تایید اعضای کمیته فنی، جذب مهاجم و مدافع خارجی در دستورکار ما قرار گرفت به طور حتم یک بازیکن آسیایی و یک بازیکن غیرآسیایی را با صلاحدید کادر فنی جذب می‌کنیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: درخشان مشغول بررسی رزومه چند بازیکن است تا بعد از تصمیم نهایی برای جذب بازیکنانی که می‌خواهد اقدام کنیم.

وی درباره حضور کریمی به عنوان دستیار کی‌روش تصریح کرد: خوشحالم که کریمی این فرصت را پیدا کرد تا در سطح بالا‌ و در کنار کی‌روش کارش را در مربیگری آغاز کند. کریمی متعلق به باشگاه پرسپولیس است و درهای پرسپولیس همیشه به روی این بازیکن باز است.

سیاسی درباره وضعیت مهرداد پولادی گفت: در حال مذاکره با پولادی هستیم تا مشکل سربازی‌اش را برطرف کنیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت ماهینی عنوان کرد: نامه‌ای به باشگاه آمده که از ماهینی نمی‌توانیم در بازی‌ها استفاده کنیم به هر حال ما تلاش می‌کنیم از طریق قانونی مشکل ماهینی را برطرف کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نتایج تیم نشان می‌دهد که شوک ایجاد شده مثبت بوده است.
امیدوارم روند پیروزی‌های تیم ادامهدار باشد و پرسپولیس در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیرد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار