پرگل‌ترین دیدار لیگ برتر در قرچک رقم خورد/شمس در اصفهان گیتی‌پسند را محکوم به شکست کرد

هفته ژنجم لیگ برتر فوتسال با رویارویی 14 تیم برگزار شد تا تکلیف امتیاز های این هفته مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال امروز برگزار شد البته  دیدار تیم‌های ماهان تندیس و پایاسازه به علت پخش زنده نیم ساعت زودتر از باقی رقابت‌ها و در ساعت 16:30 آغاز شد.

***ماهان تندیس - پایاسازه
ماهان تندیس، تیم صدرنشین لیگ برتر فوتسال که تاکنون با پیروزی در تمام رقابت‌‌ها ادعا و قدرت خود را به رخ رقیبان کشیده است، امروز در خانه خود تیم پایاسازه را میزبانی کرد.با شروع رقابت هر دو تیم برای محک یکدیگر محتاط بودند و بر هممین اساس نقش هجومی در بازی کمتر دیده شد اما با هشمین منوال نیز تیم ماهان تندیس در نیمه نخت توانست با ضربه محمد کرمانی به گل برسد و با پیروزی به رختکن برود اما با شروع نیمه دوم، شمسایی که نشان داده پیروز نیمه مربیان است، با رقابت هجومی و طوفانی خود دست و پای حریف را بست تا با گلزنی گرمانی(2)، وفایی و اینانلو بازی را به نتیجه 4-1 برساند زیرا در ابندای نیمه دوم عسگری بازیکن پایاسازه توانسته بود رقابت را به تساوی بکشاند.

در ادامه رقابت با وجود برتری مسلم تیم قمی، پایاسازه باردیگر موفق به گشودن دروازه ماهان شد ولی صدرنشین لیگ برتر که به هیچ عنوان با وجود در دست داشتن امتیاز بازی از بار هجومی رقابت خود کم نکرد توسط کرمانی به گل رسید تا در نهایت رقابت با نتیجه 5-2 به پایان برسد و ماهان تندیس همچنان مدعی بی چون و چرای لیگ برتر فوتسال باشد.

***گیتی‌پسند اصفهان - دبیری تبریز
رقابت قهرمان و نائب قهرمان فصل گذشته شاید حساس‌ترین دیدار این هفته بود که در اصفهان با رویارویی گیتی‌پسند و دبیری انجام گرفت. دبیری با مربیگری شمس که به دلیل نتیج کسب شده وضعیت مساعدی نداشت، پس از شکست خانگی هفته گذشته تنها برای کسب امتیاز کامل بازی و برای جبران به اصفهان رفت اما یاران کشاورز نیز برای انجام بازی قابل قبول در خانه حاضر بودند  با آغاز رقابت با وجود رقابت هجومی د تیم این دبیری بود که با گل‌های مومن و کوهستانی به عنوان تیم پیروز نیمه نخست پا به رختکن گذاشت.

در نیمه دوم اما رقابت با شرایط متفاوتی پیگیری شد  و طی آن دبیری که بازی را در نیمه نخست در دست گرفته بودند توانست بار دیگر توسط کوهستانی به گل برسد در سوی دیگر میدان گیتی پسند که حاضر به از دست دادن امتیاز خانگی نبود رقابتی هجومی را آغاز کرد و با تغییر تاکتیک به شاگردان شمسایی برتری گرفت تا با گلهای تقی‌زاده(2)، کاظمی رقابت را به تساوی 3-3 برساند.در ادامه باز هم گیتی‌پسندی ها نبض بازی را دبیری سپردند تا با گلزنی نمازی و قلی‌پور پیروز میدان باشدو با دست پر اصفهان را ترک کند.

***فرش‌آرا مشهد - مقاومت البرز
تیم فرش‌آرا که با وجود شرایط ایده‌آل پیش فصل نتوانسته طبق انتظار در رویارویی با حریفان امتیازهای مورد نیاز را کسب کند برای انجام رقابتی رضایت‌بخش خانگی به مصاف مقاومت البرز  رفت تا به امتیاز کامل بازی دست یابد در همین راستا با گلزنی توکلی بازیکن فصل گذشته حفاری تونست پیروز نیمه اول باشد و با خیالی راحت خود را برای رقابت نیمه دوم حاضر کند.
 در نیمه دوم فرش‌آرا با به کارگیری تجربه خود نسبت به حریف تازه وارد خود برتری گرفت و با گل های عبداللهی، شریف‌زاده و سارانی نتیحه را به نفع خود رقم زد اما مقاومت که در مشهد حرفی برای گفتن نداشت با نتیجه 4-0 به از دست دادن امتیاز این بازی راضی شد.

***تاسیسات دریایی -فردوسی مشهد
یاران شمسایی که فقط برای کسب امتیاز بازی تیم فردوسی را میزبانی کردند در نیمه نخست نتوانستد بازی را کنترل کنند و همین امر باعث شد، تازه وارد لیگ برتر فوتسال بتواند دروازه نظری را باز کند اما تاسیسات دست از تلاش برنداشت و با تجربه خود با با حفظ توپ توانست تیم فردوسی را تحت فشار بگذارد تا شمسایی تیمش را از شکست در نیمه نخست نجات دهد و سوت پایان با همین نتیجه زده شود.مصطفی طیبی بازیکن با تجربه فردوسی زننده گل تیمش بود.

نیمه دوم رقابت که با اخراج ابراهیمی یار سه گل هفته گشته تاسیسات دریایی همراه بود در دقایق نخست به گلزنی سنگ سفیدی انجامید، یاران شمسایی که به این نتیجه راضی نبودند و برای اختلاف گل با حریف فشار بازی را زیاد کردند نتوانستد به گلی دست یابند البته طیبی نیز در جریان رقابت به شدت مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.به نظر می‌رسد شدت مصدومیت طیبی زیاد است و به بزی بعد تیمش نمی‌رسد.این رقابت با نتیجه 2-1 به پایان رسید.

***شهید منصوری قرچک - شهرداری ساوه
شهرداری ساوه که تا کنون بدون حتی یک امتیاز عنوان قعرنشین لیگ را به خود اختصاص داده و از این تیم شایعاتی مبنی بر جدایی عقابی به گوش می‌رسد برای جبران نتیجه به قرچک رفت تا بازی عجیب و پرگل به اجرا درآید. این دو تیم دیداری را با گل های سریالی به نمایش گذاشتند و بارها در جرین بازی به تساوی رسیدند اما در پایان این منصوری بود که با نتیجه 10-6 شاگردان عقابی را به زانو درآورد تا بازهم  شهرداری ساوه در کسب امتیاز ناکام باشند.

***میثاق تهران - شهروند ساری
این رقابت با وجود میزبانی تیم میثاق به نفع شاگردان ابطحی پیش رفت تا در ابتدای بازی دو بار موفق به باز کردن دروازه تیم تهرانی شوند اما شاگردان لک توانستند با جبران گل‌های خورده به تساوی دست یابند اما با وجو زان زیادی که تا پایان رقابت مانده بود توپی از خط دروازه ها نگذشت تا هر دو تیم به حداقل امتیاز بازی راضی شوند.

***مس سونگون - شرکت حفاری
در این رقابت با اینکه مس امتیاز میزبانی را در دست داشت بر خلاف دیگر دیدارهایش نتوانست مدیریت بازی را در دست گیرد تا در همین راستا حفاری در تبریز برای دو بار بندشوری و صفری دروازه مس را بگشاید اما این نتیجه در نیمه دوم متفاوت به اجرا در آمد تا تیم میزبان گل های خورده را توسط رضایی و رستمی ها جبران کند و در پایان  یک امتیاز از بازی را ز آن خود کند.این دیدار در نیمه دوم پرحاشیه دنبال شد و کادرفنی حفاری به داوری اعتراض داشتند.



انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، دبیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار