224 نماینده ضمن محکوم کردن اظهارات بی‌ادبانه کامرون مطرح کردند

تقدیر از مواضع حق‌طلبانه و متین روحانی در نیویورک/سخنان رئیس‌‌جمهور بیانگر اراده ملت در مقابله با خوی استکبارطلبی است

224 نفر از نمایندگان در جلسه علنی امروز یکشنبه 6 مهر با امضای بیانیه‌ای ضمن تشکر از رئیس‌ جمهور کشورمان به دلیل مواضع محکم در قبال دخالت‌های آمریکا، سخنان بی‌ادبانه نخست‌ وزیر انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، 224 نفر از نمایندگان در جلسه علنی امروز یکشنبه 6 مهر با امضای بیانیه‌ای ضمن تشکر از رئیس‌ جمهور کشورمان به دلیل مواضع محکم در قبال دخالت‌های آمریکا، سخنان بی‌ادبانه نخست‌ وزیر انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را محکوم کردند.
 
در این بیانیه آمده است:

اکنون که سفر حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در نیویورک به پایان رسیده است، جا دارد از مواضع حق‌طلبانه و متین آقای روحانی به ویژه در استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تشکر کنیم. همچنین لازم است از مواضع ریاست محترم جمهور نسبت به مداخلات ناروای آمریکایی‌ها تحت عنوان ائتلاف ضد داعش در عراق و سوریه و نمایش مضحک مبارزه با ترورسیم قدردانی کنیم.
 
سخنان رئیس‌ جمهور که بیانگر عزم و اراده ملت مومن و متعهد ایران در مقابله با خوی استکبار طلبی سلطه‌طلبانه است حامل این پیام است که تحریم‌ها و تهدیدها نتوانسته است رخنه‌ای در سنگر استوار ایستادگی ملت بزرگ ایران کنند.
 
اظهارات سخیف نخست وزیر انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نشان داد که روباه پیر انگلیس که مدتهاست در مسیر استعمارگری دنباله‌روی بی‌اراده آمریکا و صهیونیست شده است هنوز واقعیت انقلاب اسلامی را درک نکرده است و به میزان نفرت ملت ایران از انگلیس و به تعبیر دقیق و درست رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان انگلیس خبیث پی نبرده است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی که امضاکننده این بیانیه هستیم اظهارات زشت، موهن و مداخله جویانه نخست‌وزیر انگلیس را قویا محکوم می‌کنیم و اطمینان داریم به فضل الهی، ایران اسلامی راه امام(ره)  را در حفظ استقلال ایران به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صلابت و قدرت ادامه خواهد داد و دولت و ملت در این راه متحد با یکدیگر به میسر خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار