بازی‌های آسیایی اینچئون؛

مصاف کواچ و همکاران با پارک و دوستان!

تیم ملی والیبال کشورمان دومین دیدار از مرحله دوم مسابقات آسیایی اینچئون را مقابل کره جنوبی برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال کشورمان فردا دوشنبه هفتم مهر ماه دومین رویارویی خود از مرحله دوم بازی‌های آسیایی را در برابر تیم ملی کره جنوبی برگزار می‌کند.
 
شاگردان کواچ در حالی مقابل والیبالیست‌های کشور میزبان صف‌آرایی می‌کنند که در مرحله نخست موفق به شکست تیم‌های هنگ کنگ، هند و مالدیو شده و در اولین بازی مرحله دوم توانستند تیم قطر را نیز مغلوب خود کنند.
 
تاکنون والیبالیست‌های ملی‌پوش کشورمان تمام حریفان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست داده‌اند و در آستانه ثبت یک رکورد جدید در قاره کهن هستند.
 
شاگردان کواچ همان طور که از اظهارات سرمربیان دیگر تیم‌ها بر می‌آید مستحق کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی هستند و برای رسیدن به این هدف تمام توان خود را به کار می‌گیرند، چه خوب است که ملی‌پوشان ایران به این نبوغ فکری رسیده‌اند و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرند و در برابر مالدیو هم مانند بازی مقابل قدرت‌های مطرح کار کردند این یعنی والیبال حرفه‌ای ... .
 
اما بازی با کره جنوبی حساسیت‌های خاص خود را دارد، ‌پارک که زمانی سکان هدایت تیم ملی ایران را در دست داشت حال باید مقابل آنها و کواچ در دیار پانداها صف‌آرایی کند. ارتباط پارک با والیبال ایران فقط در سطح تیم ملی و مربیگری نبود که وقتی کارش در کشورمان تمام می‌شود برود به سلامت!!
 
برخی شاگردان و دوستان ایرانی‌اش که وی را از صمیم قلب دوست داشتند هنوز با "پارک" در ارتباط هستند و در برخی موارد شنیده شده که اطلاعاتی هم به وی مخاطره شده است. حال بگذریم!
 
والیبال کره با کسب سه مدال طلا، شش نقره و یک برنز از نظر افتخارآفرینی در مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.
 
تیم ملی والیبال کره در این دوره از بازی‌های آسیایی در مرحله نخست مقابل قزاقستان، چین تایپه و تایلند توانست با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و با اقتدار به مانند تیم ملی ایران به دور دوم صعود کرد. در بازی اول دور دوم هم مقابل هند سه بر صفر به پیروزی دست یافت.
 
حال هر دو تیم ایران و کره جنوبی 12 امتیازی هستند و هر دو تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی، کره‌ای‌ها به دنبال به دست آوردن چهارمین مدال طلای بازی‌های آسیایی و ایرانیان در پی ثبت نخستین قهرمانی در این پیکارها هستند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hamed p
۱۰:۰۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
سلام
امروز کره را خواهیم برد صد درصد.
هرچند که کره میزبان هست.
ایران در سطح جهانی حرف برای گغتن داره اینها که چیزی نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
محمدطاهابخشایش
۰۸:۰۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
باسلام.به نظرمن امروزبه راحتی ازسدکره خواهدگذشت.ان شاالله
آخرین اخبار