رقابت دانشجویان در همانندی رنگ‌ها/ 12 مهر آخرین مهلت ثبت نام

از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دومین دوره مسابقات ملی رنگ همانندی در روز 23 مهرماه برگزار می‌شود و تیم‌های دانشجویی می توانند تا 12 مهرماه نسبت به ثبت نام در این دوره از رقابت‌ها اقدام کنند.

 به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛دکتر سعیده گرجی کندی، دبیر علمی دومین دوره مسابقات ملی رنگ همانندی با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات رنگ همانندی گفت: این مسابقات با هدف افزایش درک و اهمیت عملیات رنگ همانندی در صنایع مختلف به ویژه مهندسی صنایع پلیمر و صنایع رنگ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو مرحله رنگ همانندی بصری(Visual)  و رنگ همانندی محاسباتی  برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این مسابقه تیم های شرکت کننده باید در مرحله اول با استفاده از مهارت‌های بصری و تجربی اقدام به همانندی رنگ‌ها کنند.

گرجی با اشاره به برگزاری مرحله دوم این مسابقه یادآور شد: در مرحله دوم تیم‌های شرکت کننده با استفاده از مفاهیم رنگ، همانندی محاسباتی، کالری متری و برنامه‌نویسی را انجام خواهند داد.

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر زمان برگزاری این مسابقات را روز 23 مهر ماه جاری دانست و اضافه کرد: این مسابقه ملی به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر در محل دائمی سالن نمایشگاه این دانشگاه طی دو مرحله  برگزار می شود.

گرجی از تمدید ثبت نام در دومین مسابقه ملی همانندی رنگ خبر داد و گفت: 31شهریورماه آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره از مسابقات بوده است اما با توجه به استقبال گسترده شرکت کنندگان، مهلت ثبت نام تا 10 مهرماه تمدید شد از این رو دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند در این مسابقات ثبت نام کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام آنلاین و کسب اطلاعات بیشتر درباره دومین دوره مسابقات ملی رنگ همانندی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.colormatchcomp.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.