"دختر ساحره" جشنواره "سن سباستین" را جادو کرد

فیلم "دختر ساحره" ساخته "کارلوس ورموت" موفق شد جایزه "صدف طلایی" را دریافت کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی؛ فیلم "دختر ساحره" موفق به دریافت جایزه "صدف طلایی" در شصت و دومین جشنواره فیلم "سن سباستین" شد. " کارلوس ورموت" کارگردان این فیلم توانست جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کند.

بنابراین گزارش؛ داستان این فیلم در مورد پدری است که قصد دارد آخرین آرزوی دخترش را برآورده کند. دخترش مبتلا به سرطان خون است. تهیه کننده این فیلم "پدر و هرناندز سانتوس" ذاست. فیلم "زندگی وحشی" نیز موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران شد.

کارگردان این فیلم "کدریچ کان" است و"متیو کازو و تیز" و"سلین سلث" درآن به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم که برگرفته از داستان واقعی است زندگی پدری را نشان می‌دهد که پس از از دست دادن حق سرپرستی فرزندانش، 11 سال همراه فرزندانش از دولت فرانسه فرار می‌کند.

لیست کامل جوایز به شرح زیر است:

صدف طلائی برای فیلم "دختر ساحره" ساخته"کارلوس ورموت"، جایزه ویژه هیئت داوران برای فیلم "زندگی وحشی" به کارگردانی کدریچ کان"، صدف نقره‌ای بهترین کارگردانی به"کارلوس ورموث" برای فیلم "دختر ساحره"، صدف نقره‌ای بهترین بازیگر نقش اول زن به "پاپریکا استین" برای فیلم "قلب ساکت از دانمارک"، صدف نقره‌ای بهترین بازیگر نقش اول مرد به "خاویز گوتیلیرز" برای فیلم "مارش‌لند از اسپانیا"، بهترین سینماتوگرافی به "الکس کاتالان" برا ی فیلم "مارش لند از اسپانیا"، بهترین فیلم نامه به "دنیس لوهان" برای فیلم "قطره از ایالات متحده" ، بهترین فیلم از نگاه مخاطبین به " نمک زمین" از فرانسه، جایزه سباستین 2014 به "دوست جدید" از فرانسه .

انتهای پیام/
 
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، ساحره ، دختر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار