لاله و سارا اسكندری به "زنده باد زندگی" می آیند

مجله شبانگاهی"زنده باد زندگی" یكشنبه 6 مهر میزبان لاله و سارا اسكندری می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو سیما، محمدجعفر خسروی با اعلام این خبر گفت: با توجه به رسالت و هدف گروه برنامه ساز این برنامه كه ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی است و به منظور آشنایی مخاطبان با هنرمندان كشورمان، در بخش خانوادگی برنامه امشب میربان لاله اسكندری و خواهرش سارا اسكندری هستیم.

 بنابراین گزارش؛ لاله اسكندری متولد 1354 در تربت حیدریه و یكی از بازیگران جوان و موفق ایرانی است كه دانش‌آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «متولد ماه مهر»  به کارگردانی احمدرضا درویشدر سال ۱۳۷۸بود. از علایق دیگر و هنرهای او می توان به کاشی‌کاری و طراحی با موزاییک و عکاسی اشاره كرد.

سارا اسكندری هم خواهر بزرگتر لاله و ستاره اسكندری است، از چهره پردازان معروف كشورمان هستند. این دو خواهر امشب با حضور در برنامه از شرایط زندگی و جو حاكم بر یك خانواده هنرمند صحبت خواهند كرد.

 بر اساس این گزارش؛ در بخش كارشناسی برنامه هم دكتر حسینعلی شهریاری (رئیس كمیسیون بهداشت) و دكتر لاله افتخاری (نماینده مجلس) حضور خواهند داشت تا پیرامون برنامه های مجلس به منظور حمایت از رشد جمعیت مطالبی را عنوان كنند.

خسروی تأكید كرد: در بخش ترانه ها هم حامد فتوحی (خواننده نسل جوان كشورمان) از یزد حضور دارند و قطعات «راز و نیاز»، «انتظار»، «فال یلدا»، «ایران» و «قطعه شهدا» را اجرا خواهند كرد.

«زنده باد زندگی» كاری از گروه خانواده شبكه دو سیماست كه محمدجعفر خسروی تهیه كنندگی و اجرای آن را به عهده دارد. این برنامه از یكشنبه تا چهارشنبه ساعت 23:45 به مدت 120 دقیقه به روی آنتن شبكه دو سیما می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.