شرکت ارتباطات زیر ساخت اعلام کرد

برقراری سه میلیون و 800 هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی تا کنون/همراه اول با 48درصد بیشترین ترافیک حجاج ایرانی

ابتدای ایام حج امسال تا امروز ، هموطنان عزیز به میزان سه میلیون و 800 هزار دقیقه با حجاج مکالمه داشتند،که دو میلیون و 900 هزار دقیقه ترافیک صادره از ایران و 900 هزار دقیقه وارده به کشورمان بوده است .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، حسین معدنی پورمدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ شرکت ارتباطات زیرساخت در مورد آمار ترافیک صادره و وارده ارتباطی در ایام حج سال 93 گفت: ترافیک حج سال جاری ازچهارم شهریور شروع شده و از 10 هزار دقیقه ترافیک صادره و 10 هزار دقیقه ترافیک وارده در روز آغاز ، به 250 هزار دقیقه ترافیک صادره و 72 هزار دقیقه  ترافیک وارده در روز رسیده است .

وی تصریح کرد :همانند سالیان گذشته برای تسهیل ارتباط زائران در این ایام ظرفیت مستقیم و ترانزیتی با اپراتورهای کشور عربستان افزوده شده است به طوری که ، تعداد اپراتور های ترانزیتی نیز در سال جاری از 7  شرکت به 11  شرکت  افزایش یافته اند و همچنین کیفیت ارتباطات از شرکتهای ترانزیتی تحت کنترل و پایش ویژه قرارگرفته  است.

معدنی پور همچنین در خصوص کیفیت مکالمات افزود : علاوه بر امکانات سیگنالینگی شرکت  الجوال ، از امکانات سه ترانزیت کننده سیگنالینگی بزرگ شامل بلژیک ، آلمان و امارات جهت انتقال ترافیک رومینگ زائران ایرانی استفاده شده است.

معدنی پوراظهار داشت: بر اساس ترافیک سنجی انجام شده تاکنون ASR ترافیک صادره از مسیر ستقیم 47درصدو از مسیرهای ترانزیت حدود 40درصداست و با توجه به میزان متوسط مکالمات (ACT ) که بیش از 2 دقیقه است ، شرایط کیفی ارتباطات در حال حاضر بسیار مطلوب ارزیابی می شود .

وی خاطرنشان کرد : بیشترین ترافیک حجاج ایرانی از طریق شبکه  تلفن همراه اول برقرار می شود که حدود 48 درصد کل ترافیک را تشکیل می دهد و پس از آن شبکه  ایرانسل با 32درصد و شبکه تلفن های ثابت استانها با 19درصد و شبکه اپراتورهای رایتل و تالیا نیز یک درصد ترافیک حجاج را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: همراه اول ، حجاج ، مکالمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار