مدال آوران تیرانداز فردا به ایران می‌آیند

دومین و آخرین کاروان ورزشکاران تیرانداز اعزامی به بازی‌های آسیایی کره جنوبی که با یک مدال طلا و دو نقره، برای کشور عزیزمان افتخار آفریدند، صبح فردا (سه شنبه) وارد کشور می‌شوند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مدال آوران تیم ملی تیراندازی بانوان کشورمان متشکل از نجمه خدمتی، نرجس امامقلی نژاد و الهه احمدی، که در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون اولین مدال‌های کاروان ورزشی ایران را کسب کرده و روحیه مضاعفی به کاروان ورزشی ایران دادند، صبح فردا (سه شنبه) ساعت ۹:۵۵ دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شوند.

همچنین دینا فرزادخواه، مه لقا جام بزرگ، ساسان شهسواری، مهدی جعفری پویا، حسین باقری، پوریا نوروزیان، امیر چاوشی و سیاوش خوشنویس به همراه مربیان و سرپرستان تیم تفنگ و تراپ دوتایی دیگر اعضای تیم ملی کشورمان را تشکیل می دهند که فردا به میهن باز می‌گردند.

گفتنی است در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون و در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان، نجمه خدمتی توانست با اقتدار مدال طلا را از آن خود کرده و اولین مدال کاروان ورزش ایران را در این مسابقات کسب کند و شروعی برای افتخار آفرینی دیگر ورزشکاران ایران باشد.

نرجس امامقلی نژاد نیز در همین رشته به مدال نقره رسید و الهه احمدی به همراه دو مدال آور بانوان در تیم ملی تفنگ ایران توانستند به مدال نقره تیمی این رشته دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار