یکی از رهبران انصار الله: دامنه انقلاب خود را به سمت مرزهای عربستان خواهیم کشاند

روزنامه القدس العربی در خبری به نقل از یکی از رهبران انصارالله نوشت که وی گفته است در صنعا متوقف نمی شویم و دامنه انقلاب خود را به مرزهای عربستان خواهیم برد

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه القدس العربی؛ یکی از رهبران انصارالله در صنعا متوقف نخواهند شد و دامنه انقلاب خود را به استانهای دیگر یمن و نیز به سمت مرزهای عربستان خواهند برد.

القدس العربی به نقل از این منبع که نخواسته نامش فاش شود نوشت:" نیروهای انصارالله در صنعا متوقف نخواهند شد بلکه به سمت استانهای دیگر حرکت خواهند کرد و در ابتدا به سمت استانهای حدیده، بیضا ، حجه، مأرب و محویت خواهند رفت".

وی همچنین تأکید کرد که انقلاب آ‌نها با در دست گرفتن برخی از استان‌های یمنی متوقف نخواهد گردید، بلکه انصارالله به سمت سرزمین‌های عربستان سعودی پس از هموار شدن راه برای نیروهای ما که ارتشی واقعی شده است، حرکت خواهد کرد.

همچنین گفتنی است، که "عبدالکریم الخیوانی" از رهبران انصارالله گفته است: ریاض باید بداند که نمی تواند باردیگر بر یمن مسلط گردد و یمنی ها را تحقیر نماید و حساب منجمان سعودی برای جلوگیری از طواف انصارالله پیرامون کعبه در سال آینده کارگر نخواهد بود.

انتهای پیام/


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار