اولین واکنش اصلاح‌طلبان به مواضع حق‌طلبانه رئیس جمهور در نیویورک + تصویر

ابطحی در مطلبی که در یکی از شبکه های اجتماعی محفلی این جریان به دیپلماسی مورد نظر دکتر روحانی واکنش نشان داده است. این واکنش وی با تایید برخی از مهره های مطرح اصلاح طلبان همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، پس از مواضع حق طلبانه رییس جمهور در دفاع از حقوق ملت ایران به ویژه حق استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای همچنین روشنگری های وی نسبت به مداخلات آمریکایی ها تحت عنوان ائتلاف ضد داعش در سوریه و عراق و نمایش مضحک مبارزه با تروریسم، اصلاح طلبان داخل کشور واکنش هایی را در گوشه و کنار نشان داده اند.

در این میان محمد علی ابطحی مسئول دفتر سابق محمد خاتمی و از اصلاح طلبان فعال در مطلبی که در یکی از شبکه های اجتماعی محفلی این جریان به دیپلماسی مورد نظر روحانی اینگونه واکنش نشان داده است : " در عالم سیاست خارجی، سکوت غریبی حاکم است. جز باند اصولگرایان و افراطی هایی که از اول با موفقیت مذاکرات مشکل داشتند و خوشحالی می کنند، بقیه سکوت کرده اند. پایان بی صدای مذاکرات. پایان آرام سفر رئیس جمهور به سازمان ملل. سکوت رهبران دنیا. دوست دارم این وضعیت را آخرین زور آزمایی‌ها بدانم که به نتیجه منتهی می شود.در سیاست میگویند که دوطرف باید هر چه زور دارند نخ را بکشند اما مراقب باشند پاره نشود. اگر چنین باشد سفر بی فرجام ظاهری روحانی خیلی مهم خواهد بود. دوست دارم چنین باشد و امید مردم به موفقیت در مذاکرات و امید به روحانی و ظریف کمرنگ نشود."



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.