شیراز؛

کشف 57 کیلوگرم تریاک در عملیات تعقیب و گریز پلیسی

مأموران انتظامی شهرستان گراش استان فارس با انجام یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی، 57 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی گراش اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان با اجرای ایست و بازرسی مقطعی در یکی از محورهای ورودی گراش و کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو سمند مظنون شدند.

عبدالعظیم انصاری ادامه داد: راننده خودرو به‌ محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف شد.

وی با بیان اینکه راننده خودرو با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه از صحنه متواری شد افزود: در بازرسی از خودرو سمند توقیف‌ شده 57 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم متواری ادامه دارد تصریح کرد: پلیس برای امنیت و آرامش در جامعه از هیچ تلاشی و کوششی دریغ نخواهد کرد و شهروندان می‌توانند موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق 6 میلیاردی در شیراز

همچنین مأموران انتظامی شیراز در بازرسی از یک پارکینگ در این شهر، 7 میلیون و 940 هزار نخ سیگار و 14 دوربین مدار بسته قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شیراز گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان مأموران انتظامی با شناسایی محل نگهداری مقادیری کالای قاچاق پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل موردنظر عزیمت کردند.

بهادر اسماعیلی ادامه داد: در بازرسی از محل موردنظر که پارکینگی دریکی از مناطق شیراز بود، 7 میلیون و 940 هزار نخ سیگار و 14 دوربین مداربسته قاچاق کشف شد.

وی در پایان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف‌ شده بالغ‌بر 6 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است افزود: در این مورد یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شیراز ، تریاک ، گراش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.