مختاباد : اهدای 200 میلیون تومان به مردم غزه

عضو شورای اسلامی شهر تهران از اهدای 200 میلیون تومان به مردم غزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه جلسه شورای شهر درآمد حاصله از برنامه برگزار شده توسط دکتر مختاباد در برج میلاد و هدایای اعضای شورای اسلامی شهر تهران به مردم مظلوم غزه با حضور سفیر محترم فلسطین در ایران و نمایندگان گروه‌های حماس و جهاد اسلامی ، کمیته امداد حضرت امام خمینی( ره ) و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

مختاباد عضو شورای شهر در این خصوص گفت: وقتی برای حمایت از کودکان غزه اعلام کردم، فکر نمی کردم با این میزان استقبال روبرو شوم.

وی به برگزاری دو شب کنسرت به نفع مردم مظلوم غزه اشاره کرد و بیان داشت: 240 میلیون تومان عواید کنسرتی بود که برای کمک به مردم غزه حاصل شد که 200 میلیون تومان از آن به آنان اهدا خواهد شد و 40 میلیون تومان به برگزار کنندگان آن پرداخت خواهد شد.

مختاباد همچنین اظهار داشت: امیدواریم این حرکت سنتی شود تا در آینده‌ای نزدیک برای مشکلاتی که در کشور وجود دارد بتوانیم آن را انجام دهیم و از نیروی بالقوه هنرمندان بهره گیریم.

عضو شورای اسلامی شهر همچنین گفت: برنامه داریم تا چنین حرکتی را برای کودکان خیابانی نیز انجام دهیم.

هاشمی قائم مقام کمیته امداد نیز از اعضای شورای شهر برای انجام این حرکت ارزشمند تشکر کرد.

وی همچنین بیان داشت: در آستانه روز همبستگی با مردم فلسطین پایگاه‌هایی جهت یاری مظلومان فلسطین توسط کمیته امداد و بسیج مستضعفین از تاریخ نهم تا یازدهم برقرار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: غزه ، سنت ، حرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار