لاهوتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

انتقاد از عدم برخورد با عاملان آتش‌سوزی جنگل‌های کشور/ بررسی آتش‌سوزی‌ها در فراکسیون محیط ریست

عضو فراکسیون محیط زیست با ابراز تاسف از اینکه با عاملان آتش سوزی ها برخورد نمی شود،گفت: ما باید هر سال شاهد از بین رفتن هزاران هکتار اموال بیت المال که به سلامت و زندگی مردم گره خورده باشیم.

"مهرداد بائوج لاهوتی" نماینده مردم لنگرود در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آتش‌سوزی‌های گسترده جنگل‌های کشور، گفت: علی‌رغم اینکه در برابر آتش‌سوزی در جنگل‌ها قانون وجود دارد، اما سازمان جنگل‌ها و سازمان محیط زیست با عاملان آن برخورد نمی‌کند.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه هر ساله شاهد آتش‌سوزی در جنگل‌ها هستیم، اظهار داشت: امسال بالای 2هزار هکتار از جنگل‌های کشور طعمه حریق شد و 40 درصد این آتش‌سوزی‌ها عمدی صورت گرفته است.

وی با ابراز تاسف از اینکه با عاملان آتش‌سوزی‌ها برخورد نمی‌شود، تصریح کرد: ما باید هر سال شاهد از بین رفتن هزاران هکتار اموال بیت‌المال که به سلامت و زندگی مردم گره خورده باشیم.

لاهوتی هچنین نبود تجهیزات مدرن در مهار این وقایع را مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد: با عاملان این موضوع باید برخورد جدی کرد، چرا که این بی‌توجهی وحشتناک است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس به این موضوع رسیدگی می‌کند و امیدواریم که دوباره از این دست حوادث در جنگل‌های ملی کشورمان رخ ندهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار