"نامه ای برای پس از ظهور" در ملیکا

شماره نود و چهارم ماهنامه ملیکا با مطالبی مهدوی برای کودکان ازجمله "نامه ای برای پس از ظهور" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران ؛ شماره نود و چهارم ماهنامه ملیکا (ماهنامه فرهنگی کودکان ایران) ویژه مهرماه ۱۳۹۳ به سردبیری سید مسعود پورسیدآقایی ازسوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر شد.

در این شماره؛ سلام من، یادداشت‌های ماهانه، داستان/ خدایا بار دیگر به دوست خودت کمک کن، شعر/ مادر و جبهه، کاردستی، داستان/ممنونم خرس کوچولو، چند عکس و یک نشانه و سرگرمی، دریاچه های شگفت انگیز ایران، بیسوادی ممنوع، داستان تصویری /میمون دروغگو، نامه ای برای پس از ظهور، بچه های حیوانات، بچه های جهان و خانه های آن ها و بهترین هدیه برای بهترین دوست می‌خوانیم.

بنابراین گزارش در بخش داستان نامه ای برای پس از ظهور آمده است: امروز یکی از آرزوهای من برآورده شد. زیرا امروز امامم، دوازدهمین پیشوای شیعیان حضرت مهدی(ع) ظهور کرد. من امیدوارم یکی از یاران پاک ایشان باشم. چه جمعه ها که چشم به راه تو نشسته بودم. تا شاید این جمعه ایشان ظهور کنند.

چه شب هایی که دعا برای سلامتی ایشان می خواندم. اما حالا من به آرزویم رسیدم. من همیشه لحظه های ظهور را در ذهن خودم زیبا تجسم می کنم. امامم، مهدی من می دانستم که امروز فرا می رسد تا سیمای شما را ببینم.

شایان ذکر است، شماره نود و چهار ماهنامه ملیکا(ماهنامه فرهنگی کودکان ایران) ویژه مهر ماه ۱۳۹۳ به سردبیری سید مسعود پورسیدآقایی ازسوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) به قیمت ۳۹۵۰ تومان چاپ و روانه بازار شد./س
برچسب ها: ماهنامه ، ظهور ، ملیکا ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار