"صائب عریقات"؛ مذاکره کننده ارشد فلسطینی در واکنش به اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای توجیه حمله اخیر این رژیم به نوار غزه، جنبش حماس را به داعش تشبیه کرده بود، نتانیاهو را به ابوبکر‌البغدادی سرکرده داعش تشبیه کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛"صائب عریقات" روز سه‌شنبه در مصاحبه با خبرگزاری "آکی" ایتالیا با اشاره به اینکه نخست وزیر اسرائیل با سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل موضوع تشکیل دو دولت مستقل را تدفین کرد،  افزود: نتانیاهو در سخنرانی‌اش احتمال تشکیل دو دولت مستقل در مرزهای 1967 را دور از دسترس کرد و نشان داد که او با سیاست‌های امنیتی اسرائیل موافق نیست.

وی در ادامه گفت: نخست وزیر اسرائیل هیچ سخنی از دولت فلسطین حتی برای یک بار و همچنین مرزهای 1967 که مرزهای منطقه را تغییر داد، به میان نیاورد.

"عریقات" تاکید کرد: به اعتقاد من نتانیاهو نه فقط موضوع تشکیل دو دولت مستقل را در مرزهای 1967 تدفین کرد بلکه طرف‌هایی را که در مقابل جنایات اسرائیل ایستاده‌اند را تهدید کرد.


 عریقات همچنین در واکنش به اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای توجیه حمله اخیر این رژیم به نوار غزه، جنبش حماس را به داعش تشبیه کرده بود، نتانیاهو را به ابوبکر‌البغدادی سرکرده داعش تشبیه کرد. 




انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار