موسوی لارگانی در تذکر شفاهی مطرح کرد

ضرورت رسیدگی به مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد/ آمار بیکاری فلاورجان دو برابر میانگین کشوری است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: 25 درصد جوانان فلاورجان بیکارند و این درحالی است که آمار بیکاری این شهرستان دو برابر میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "سید ناصر موسوی لارگانی" در جلسه علنی امروز (سه شنبه 8 مهر)  در تذکر شفاهی به وزیر اموزش و پرورش در مورد معلمان شرکتی،‌ پیش دبستانی و حق التدریس، گفت: این افراد چندین سال برای آموزش و پرورش کار کرده‌اند اما اکنون به جای آنها از بازنشستگان استفاده می‌شود و این موضوع به دور از مروت است.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین در ارتباط با مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد اظهار داشت: نمایندگان در این باره هر روز تذکراتی را به مسئولین می‌دهند اما خواهش بنده این است که یک بار و برای همیشه گرفتاری بازنشستگان صنعت فولاد را حل کنیم.
 
وی در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بالا بودن آمار بیکاری در شهرستان فلاورجان، گفت: علاوه بر کشاورزانی که به دلیل خشک سالی بیکار شده‌اند، 25 درصد جوانان این منطقه بیکارند و این در حالی است که آمار بیکاری فلاورجان دو برابر میانگین کشوری است.
 
وی در تذکر به وزیر راه نیز تصریح کرد: ورودی شهرستان فلاورجان از سوی وزیر راه و شهرسازی بازدید شد اما تاکنون عملیاتی صورت نگرفته یکی از نمایندگانی که تقاضا داشتند در مورد آزادراه تهران شمال به وزیر راه و شهرسازی تذکر دهیم.
 
نماینده مردم فلاورجان همچنین در تذکر به رئیس مجلس و وزیر کشور گفت: 160 تن از نمایندگان در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس درخواست لغو مصوبه دولت در مورد تقسیمات کشوری را داشتند اما متاسفانه ترتیب اثری در این مورد داده نشد و خواهشمندیم به احترام این 160 نماینده مصوبه دولت در مورد تقسیمات کشوری لغو شود.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین در تذکری به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: خواهشندم از خروج آب از استان اصفهان جلوگیری شود و شما به چه حقی تصمیم به خروج آب از اصفهان گرفته اید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار