مروری بر مهمترین اخبار"سیاسی"سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: قوی‌ترین نیروی زمینی منطقه را داریم ، دستاوردهای دیپلماتیک ایران از آمریکا تا روسیه به اوج رسید ، جلسه علنی امروز بهارستان پایان یافت و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است به شرح زير است

قاضی‌پور از توضیحات وزیر اقتصاد قانع شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/8/2633458_284.jpg

نماینده مردم ارومیه از توضیحات وزیر اقتصاد در صحن علنی قانع شد.

همکاری همسایگان برای مقابله با تحریم‌ها ضروری است/ از هیچ کمکی به ملت روسیه دریغ نمی‌کنیم
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با اشاره به اینکه تحریم‌های ظالمانه و کور علیه کشورها باید متوقف شود، گفت: تحریم ابزار غلطی است که اگر کشورها در برابر آن ایستادگی نکنند، هرروز برای اعمال فشار علیه یک کشور بکار گرفته می شود.

قوی‌ترین نیروی زمینی منطقه را داریم

 فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: قدرت دفاعی‌مان بسیار بالاست و با توجه به تجربیاتی که در دفاع مقدس به دست آورده ایم در حال حاضر قوی‌ترین نیروی زمینی منطقه را داریم.

کامرون رفتار شیطانی خود را مجددا به نمایش گذاشت
 نماینده مردم کرج گفت:‌ همان طور که انتظار می‌رفت طبق بی‌اعتمادی که همواره در طول تاریخ با رفتارهای آنان به وجود آمده است مشاهده شد کامرون رفتار شیطانی خود را مجددا به نمایش گذاشت.

دستاوردهای دیپلماتیک ایران از آمریکا تا روسیه به اوج رسید
معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری گفت: دستاوردهای دیپلماتیک کشورمان از آمریکا تا روسیه و از توسعه تعاملات با اروپا و غرب تا پیشرفت چشمگیر در مسایل خزر به اوج خود رسیده است.

انتقاد نماینده علی‌آباد کتول از توزیع ناعادلانه اعتبارات در استان گلستان
مردم علی آباد کتول در مجلس با انتقاد از توزیع ناعادلانه اعتبارات در حوزه انتخابیه‌اش گفت: مسئولان باید بخشی نگری را در استان‌ها کنار گذاشته و در تخصیص اعتبارات عدالت را اجرایی کنند.

موشک "کورنت" شاه‌ کلید پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه+ فیلم

در جنگ 33 روزه تانک‌های مرکاوا یکی پس از دیگری منهدم و دشت خیام گورستانی از تانک‌های مرکاوا شد. علاوه بر ایمان و شجاعت رزمندگان، تدبیر حزب‌الله در استفاده تاکتیکی و عملیاتی از تجهیزات یکی از عوامل موفقیت محسوب می‌شود که یکی از آن‌ها موشک ضد زره کورنت بود.

جلسه علنی امروز بهارستان پایان یافت
 نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل زنگ پایان جلسه علنی امروز را به صدا در آورد.

سوالات ملی نمایندگان از 5 وزیر کابینه یازدهم اعلام وصول شد

عضو هیأت رئیسه مجلس سوال 5 نفر از نمایندگان مجلس از وزیر اطلاعات درخصوص انتشار مذاکرات بین وزیر اطلاعات و معاونان وی با نمایندگان در برخی از رسانه‌ها را اعلام وصول کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.