رونمایی از سامانه ارم (آی‌پی‌مدیا) درپانزدهمین نمایشگاه تلكام

در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تلكام ، سامانه ارم (آی‌پی‌مدیا) توسط شركت آی‌سیما معرفی می شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ نخستین ارائه دهنده‌‌ی سامانه‌ی ارم (آی‌پی‌مدیا) در ایران، به همراه گروه مخابرات ایران، در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تلكام شركت می‌كند.

از جمله خدمات فناوری جدیدآی‌پی‌مدیا ، بهره‌مندی از برنامه‌های زنده‌ی تلویزیون و رادیو را به همراه آرشیو گسترده‌ای از فیلم و سریال، قابلیت ماشین زمان (با دسترسی به برنامه‌های پخش‌شده تا 12 سال قبل)، اپلیكیشن‌های كاربردی و ... به شیوه‌ی تعاملی است .

اكنون این سامانه در 7 استان تهران، یزد، اصفهان، قزوین، گلستان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به شكل آزمایشی راه‌اندازی شده است و ارائه خدمات آن در سراسر كشور با پایان نصب تجهیزات فنیِ مورد نیاز، امكان‌پذیر خواهد شد.

شركت توسعه بهنگام غدیر با نام تجاری آی‌سیما، به‌منظور معرفی پروژه‌ی آی‌پی‌مدیا در ایران و جذب همكاری متخصصان و همكاران حوزه‌ی ارتباطات و فناوری از 14 تا 17 مهر ماه 1393 در سالن شماره شش نمایشگاه ایران تلكام (در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران) حاضر خواهد بود.

اكنون در آستانه‌ی اخذ مجوز نهایی فناوری آی‌پی‌مدیا از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ثبت‌ نام این سرویس از طریق سایت www.iseema.ir یا تماس با شماره تلفن 1535(در شهرستان‌ها به همراه كد 021 استان تهران) امكان‌پذیر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: رونمایی ، سامانه ، تلکام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار