انصارالله: از صنعا عقب نشینی نمی‌کنیم

سخنگوی انصار الله در سخنانی اعلام کرد که نیروهای انصارالله از صنعا عقب نشینی نخواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از  پایگاه خبری"اخبار الساعة"، " محمد عبدالسلام "روزگذشته در گفتگوی مطبوعاتی با روزنامه "صدی المسیره" که متعلق به گروه انصارالله است، خروج نیروهای انصارالله از صنعا را رد و تأکید کرد که نیروهای انصارالله برای حمایت از پایتخت در کنار گروه‌های رسمی باقی خواهند ماند.

سخنگوی انصار الله در این گفتگو اعلام کرد: نیروهای انصارالله در کنار بخش‌های رسمی برای حمایت از صنعا در چهارچوبی منظم و به شکلی مثبت در صنعا باقی خواهند ماند؛ بدون اینکه این مسأله بر زندگی عمومی در صنعا  و یا بر رف وآمد و یا حتی بر سلامت، امنیت و ثبات مردم تأثیری بگذارد و این حضور به شیوه حفظ امنیت بوده و برای تلاش به منظور بستن خلل های امنیتی و با هماهنگی گروه های ذی‌ربط است.

وی گفت: این مسأله هم اکنون با هماهنگی با گروه‌های ذی ربط و بر اساس ایجاد طرحی هماهنگ با کمیته عالی امنیتی به منظور حمایت از صنعا از چالش‌هایی که با آن مواجه است، برقرار می‌باشد.

عبدالسلام با بیان اینکه انصارالله هیچ اقدام غارتی را مرتکب نشده، در باره شایعات پیرامون این کارها توسط انصار‌الله گفت که این موارد در صورتی بوده است که بمب‌ها و یا وسائل آماده به انفجاری وجود داشته که آماده منفجر ساختن اوضاع در صنعا بوده است.

وی گفت: در این موارد ما اطلاعاتی داشتیم که کمیته‌های مردمی مجبور به رسیدگی به این امور شدند و پس از آن اوضاع به حال سابق خود بازگشت.

وی همچنین هرگونه قصد و نیت برای غارت از سوی انصارالله برای غارت مؤسسات دولتی را تکذیب و اعلام کرد که انصارالله آماده است تا با سران و مقامات ریاست جمهوری و ستاد ارتش و پلیس نظامی یمن برای ایجاد راه حل مواردی هم که  به اشتباه رخ داده، همکاری و هماهنگی نماید.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار