با حکم سرپرست وزارت علوم:

رئیس موزه علوم و فناوری منصوب شد

محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور حکمی سیف‌الله جلیلی را به سمت رئیس موزه علوم و فناوری منصوب کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با صدورحکمی سیف‌الله جلیلی را به سمت رئیس موزه علوم و فناوری منصوب کرد.

بنابراین گزارش در حکم انتصاب جلیلی آمده است: انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف رئیس موزه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران ، اعضای هیات علمی و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان ایفا کنید.

گفتنی است سرپرست وزارت علوم، همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات مهرداد وحدتی رئیس سابق این موزه در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

لازم به ذکر است سیف الله جلیلی عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی و استاد تمام در رشته شیمی فیزیک بوده و پیش از این ریاست پردیس علوم دانشگاه خواجه نصیر ، ریاست دانشکده شیمی و همچنین مدیریت مرکز فناوری اطلاعات این دانشگاه را بر عهده داشته است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار