احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نمایندگان معتقدند نباید روابط ایران و انگلیس از سطح فعلی بیشتر شود

رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس گفت: بسیاری از نمایندگان از جمله اعضای کمیسیون امنیت ملی بر این عقیده هستند که باید مسئولین ما نسبت به توسعه رابطه با انگلیس تأمل جدی داشته باشند و اجازه ندهند که توسعه روابط از این سطحی که هست بیشتر باشد.

حجت‌الاسلام وحید احمدی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از بررسی اظهارات نخست وزیر انگلیس در جلسه اخیر کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی ملجس خبرداد و گفت: این موضوع پرده‌ای دیگر از خباثت‌ها و ذهنیت‌های عمیق آنها نسبت به جمهوری اسلامی ایران را نشان داد. 
 
رئیس کمیته سیاسی خارجی مجلس تصریح کرد:بسیاری از نمایندگان از جمله اعضای کمیسیون امنیت ملی بر این عقیده هستند که باید مسئولین ما نسبت به توسعه رابطه با انگلیس تأمل جدی داشته باشند و اجازه ندهند که توسعه  ارتباط از این سطحی که هست بیشتر باشد.
 
وی تصریح کرد: جمع‌بندی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این است و ما در تدارک یک بیانیه از ناحیه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هستیم که این توصیه به مسئولین مربوطه صورت بگیرد.  
 
احمدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر سطح روابط ایران و انگلیس در حد کاردار غیرمقیم است که رفت و آمد می‌کنند و این منعی ندارد اما توسعه بیشتر از این نیازمند تأمل جدی است.  
 
این درحالی است که چندی پیش علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در واکشن به اظهارات توهین آمیز نخست وزیر انگلیس گفته بود وزارت امور خارجه نسبت به صدور مجوز برای فعالیت سفارت انگلیس در تهران تجدید نظر کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار