مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: استفاده از ظرفیت بانوان در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی می‌تواند بستر تحول خوبی را در این بخش فراهم بیاورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ فهیمه فرهمندپور در بازدید از برخی مراکز مشاوره‌ای و کارآفرینی بانوان در اردبیل افزود:هدایت صحیح منابع و تبدیل سرمایه‌های کوچک و راکد موجود بین بانوان می‌تواند برای حمایت از طرح‌های اقتصادی مفید و موثر باشد.

وی گفت: حمایت از فعالیت‌های زنان کارآفرین و افزایش حضور موثر آنها در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی باید بیش از گذشته مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد چراکه ثابت شده است ورود بانوان به عرصه‌های مختلف زمینه را پیراسته‌تر و اخلاقی‌تر کرده است.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: هدایت صحیح منابع و تبدیل سرمایه‌های کوچک و راکد موجود بین بانوان می‌تواند برای حمایت از طرح‌های اقتصادی مفید و موثر باشد و در این راستا قدم‌های جدی و موثرتری را برداشت که با جمع‌آوری این سرمایه‌ها امکان سرمایه‌گذاری کلان نیز وجود خواهد داشت.

فرهمند پور در ادامه بیان کرد: امیدواریم با جمع‌آوری سرمایه‌های سرگردان بانوان در حوزه‌های مختلف بتوانیم بیش از هر زمان دیگر زمینه و فرصت تعالی را در این بخش فراهم آوریم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، نقش ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.