مدیر اداره امور بانوان منطقه یک گفت: برنامه گوهر رحمت 14 مهد در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

 مریم کوهی مدیر اداره امور بانوان منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: این برنامه برای مهارتهای پیش از ازدواج با حدود 300 زوج جوان برپا می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: شرکت در این برنامه برای عموم آزاد  است و زوجهای جوان و افراد مجرد می توانند شرکت کنند و محدودیتی برای شرکت افراد وجود ندارد.
 
*سومین جشنواره تسنیم در شمال تهران
 
 کوهی در ادامه گفت: سومین جشنواره تسنیم در شمال تهران شروع شد.
 
وی بیان کرد: به منظور ارتقاء توانمندی و افزایش مشارکتهای اجتماعی بانوان، سومین جشنواره تسنیم با هدف تحقق شمار( اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) در محلات  شمال تهران آغاز به کار کرد.
 
مدیر اداره امور بانوان تصریح کرد: در راستای طرح ارتقاء کیفیت زندگی بانوان، جشنواره تسنیم امسال با حضور و مشارکت بیشتر گروه های مردمی، سمن ها( گروه های فعال در سرای محلات) اجرا می شود تا با کمک این گروه ها بتوان با محلات ارتباط و تعامل بیشتری پیدا کنیم و از مشارکت بانوان در جهت ارتقاء هویت و تعلق محله ای و توسعه مشارکت های اجتماعی بانوان، زمینه سازی برای تبادل نظر و تجربیات در جهت دستیابی به راهکارهای بهبود وضعیت زنان بهره بگیریم.
 
کوهی خاطر نشان کرد: این جشنواره با تکیه بر عناوینی  چون فراهم سازی زمینه ها و ساز و کار جهت توان افزایی، کشف و شکوفایی استعدادهای بانوان در سطح محلات، گسترش همیاریهای اجتماعی بانوان در جهت ترویج و توسعه سبک زندگی اسلامی، ایرانی، زمینه سازی جهت گسترش همیاری اجتماعی بانوان محلات در جهت تحکیم بنیان خانواده، زمینه سازی جهت ترویج و تعمیق و معرفی الگوهای ایثارگری، شهادت و فداکاری بانوان، شناسایی و مشارکت با گروه های داوطلب بانوان در قالب کانونها، نهادهای مردمی در سطح محلات شمال تهران برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: ازدواج ، گوهر ، رحمت ، زوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار