بررسی مواد افیونی ال اس دی در شبکه چهار

برنامه تخصصی و پزشکی«آب و آتش» این هفته گفتگوی ویژه ای در رابطه با کنگره "دانش اعتیاد" با دکتر جزینی"قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر" دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، در این برنامه ضمن حضور دکتر جزینی، دکتر محمد همایونی، دکتر موسوی چلک، مدیر کل مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر و دکتر محمد رضا زرین دست، معاون پژوهشی مرکز مطالعات اعتیاد (اینکاس)حضور خواهند داشت تا عوارض و پیشگیری از مصرف مواد مخدر توهم زا و روانگرد «ال اس دی» را بررسی کنند.
 
گفتنی است؛ در ادامه برنامه پیش روی آب و آتش، آیتم جدیدی با عنوان"مهارتهای زندگی" با حضور کارشناس مربوطه دیدنی می شود. میهمان این هفته آیتم مهارتهای زندگی احمد رحیمی "رئیس کانون مددکاری اجتماعی کشور" است.
 
بر اساس این گزارش؛ اما طبق روال گذشته آیتم  پایانی برنامه به پاسخ به سؤال مخاطبان اختصاص دارد که این بخش با حضور سعید صفاتیان"رئیس کارگروه کاهش مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام" روی آنتن می رود. «آب و آتش»در گروه فرهنگی و اجتماعی به تهیه کنندگی مریم فیروزی تولید می شود و هر هفته جمعه ها ساعت 17:30 از شبکه فرهیختگان پخش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، چهار ، برنامه ، مطالعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.