مشهد؛

نجات زن باردار از میان شعله‌ های آتش

زن باردار جوانی که میان شعله‌های آتش در یک منزل مسکونی محبوس شده بود، با تلاش به‌موقع آتش‌نشانان از خطر مرگ حتمی نجات یافت.

مدیر منطقه‌یک عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ١٢٥‌آتش‌نشانی، مبنی‌بر وقوع یک فقره آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه اطفای‌حریق ایستگاه ٣٦‌را به‌محل حادثه واقع‌دربلوار شاهنامه اعزام کرد.

سرآتش‌یار مهدی رضایی افزود: گروه اطفای‌حریق در مسیر بودند که اعلام شد زن بارداری در همان منزل که طعمه آتش شده محبوس شده است که ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌نجات ایستگاه ٣٦را نیز به‌محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان این‌که آتش‌نشانان هنگام رسیدن به محل آتش‌سوزی، به دوگروه اطفا و نجات تقسیم شدند، تصریح کرد: گروه‌اطفا به مهار آتش پرداختند و همزمان گروه‌نجات در فاصله دو‌دقیقه، زن باردار را که در یکی از اتاق‌ها محبوس و در به روی او بسته شده بود، بدون علائم حیاتی یافتند.

مدیر منطقه‌یک عملیات سازمان ‌آتش‌نشانی گفت: با انتقال زن باردار به خارج از منزل، عملیات احیا توسط نیروهای امدادونجات انجام شد و خوشبختانه تنفس مصدوم بازگشت و برای درمان و اعزام به بیمارستان، به فوریت‌های پزشکی اورژانس ١١٥‌‌تحویل داده شد.

رضایی افزود: کانون و علت اصلی این حریق، روشن‌بودن یک اجاق خوراک‌پزی در یکی از اتاق‌های این منزل مسکونی بوده است.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: باردار ، آتش ، نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.