شهریاری: دور برگشت لیگ کونگ‌فو 17 مهر آغاز می‌شود

نایب رئیس کونگ‌فو گفت: حضور ملی پوشان باعث افزایش سطح لیگ کونگ‌فو شده است و دور برگشت این رقابت ها از 17 مهرماه با حضور 8 تیم آغاز می‌شود.

فاطمه شهریاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص نتایج لیگ کونگ‌فو گفت: نیم فصل اول لیگ کونگ‌فو با حضور 8 تیم در 7 هفته برگزار شد که در قسمت بانوان تیم های فارس الف توآ‌ و هیئت کونگ‌فو تهران مشترکا‌ اول شدند و تیم پتروشیمی‌ مارون‌ در مقام دوم ایستاد.

وی افزود: تیم‌های فارس الف توآ‌ و هیئت کونگ‌فو تهران با کسب 15 امتیاز تیمی و 63 امتیاز انفرادی توانستند مشترکا‌ در جایگاه نخست لیگ کنگ‌فو قرار گیرند.

شهریاری در خصوص زمان برگزاری دور برگشت رقابت های لیگ کونگ‌فو اظهار داشت: دور برگشت مسابقات ا ز17 مهر آغاز می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون کنگ‌فو خصوص سطح لیگ کنگ‌فو بیان داشت: به دلیل حضور بازیکنان تیم ملی لیگ کونگ‌فو از سطح بالایی برخوردار بود و با استقبال خوبی نیز روبرو شد.

 شهریاری در خصوص زمان مسابقات جهانی کونگ‌فو  گفت: مسابقات جهانی نیمه ی دوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

شهریاری در خصوص وضعیت تیم ملی کونگ‌فو بانوان ایران نیز گفت: تیم از آمادگی خوبی برخوردار است و می‌توان به موفقیت‌های بیشتر تیم ملی کونگ‌فو بانوان امیدوار بود.
 
شهریاری در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌مان این است که مسابقات برون مرزی را افزایش دهیم و در مسابقات جهانی نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: شهریاری ، کونگ فو ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار