به مناسبت هفته ايمني و آتش نشاني مدیرعامل و معاونين سازمان آتش نشانی از مترو تهران ديدن کرد و نشست صميمانه اي را با نايبي مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران برگزار كردند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این دیدار بین سازمان آتش نشانی و مترو تهران تعاملات خوبی صورت گرفت.
 
براساس  اين گزارش مقرر گرديد یک سری فعاليت هاي مشترک برای آموزش های عمومی شهروندان در خانه های سلامت محلات با محتوي  آشنایی بیشتر با نکات ایمنی و استفاده صحيح و ايمن از مترو صورت گیرد که  تهیه محتوای آموزشی آن از سوی شرکت بهره برداری مترو تهران  صورت خواهد گرفت.
 
 همچنین سازمان آتش نشانی و  شركت بهره برداري متروي تهران دورهای آموزشی مشترکی را برای ارتقا سطح کیفی خدمات پرسنل برگزار خواهند کرد تا در مواقع بحران بتوانند موفق تر حضور پيدا كنند.
 
در این نشست بر اساس تصمیمات انجام شده  کارگروهی  مشترک بین سازمان آتش نشانی و  شركت بهره برداري مترو تهران  تشکیل خواهد شد تا برای شناسایی و تهیه تجهیزات با كيفيت و قابل استفاده در ایستگاه ها و تونل های متروی تعاملات لازم صورت گیرد همچنين مدیرعامل سازمان آتش نشانی در خواست نمود تا درهنگام ساخت ایستگاه ها ی مترو نیز از مشاوری  آتش نشانی استفاده شود تا  ایستگا هایی با ایمنی با لاتر داشته باشیم.
 
در پایان این جلسه بر اساس این  توافقات قرار شد تا فعالیت های صورت گرفته در جلسات مشترکی که به صورت مداوم برگزار خواهد شد مورد برسی و ارزیابی قرار گیرد.
 
در ادامه این نشست مدیر عامل و معاونین ساز مان آتش نشانی و همراهان با همراهی  مدیر عامل مترو تهران  از ایستگاه های مترو نیز بازدید کردند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مترو ، دیدار ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار