سرمربی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین؛

سطح فنی کمانداران ایرانی فراتر از آسیاست/ در اینچئون مدال‌هایی خوش رنگ تر از گوانگجو کسب می کنیم

سرمربی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین در آستانه برگزاری آخرین مرحله تمرینات تیم ملی پیش از حضور در بازی‌های آسیایی گفت: در اینچئون مدال‌هایی خوشرنگ تر از گوانجو کسب خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ حجت الله واعظی در خصوص شرایط برگزاری اردوهای آمادگی مسابقات پاراآسیایی گفت: در مجموع 5 مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم و مرحله آخر نیز از 13 مهر در تهران آغاز می‌شود که خوشبختانه با پشت سر گذاشتن این تمرینات توانسته‌ایم ملی پوشان را به مرز آمادگی کامل برسانیم و در حال حاضر بین 90 تا 95 درصد از شرایطی که مد نظر بود، محقق شده است.

واعظی افزود: تیم ملی به نسبت گوانگجو دچار تغییرات زیادی شده، به عنوان مثال در بخش کامپوند 100 درصد ودر بخش ریکرو نیز بین 50 تا 60 درصد تغییرات داشتیم و می‌توانم بگویم که تیم اعزامی به اینچئون از آمادگی فنی بالاتری برخوردار هست و باید منتظر شگفتی آفرینی کمانداران ایرانی باشیم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: البته شرایط مدال‌آوری در این مسابقات سخت تر از گوانگجو شده، به این دلیل که مسابقات در بخش تیمی برگزار نمی‌شود و فقط تیمی میکس خواهیم داشت، بنابراین 4 مدال بخش تیمی کم شده و 2 مدال تیمی میکس اضافه شده است.

وی گفت: ملی پوشان از نظر شرایط جسمی، روحی و نیز آخرین رکوردهای ثبت شده، درشرایط بسیار خوبی هستند و با انگیزه‌های بالایی به این بازی‌ها اعزام می‌شوند، بنابراین می‌توانیم این قول را بدهیم که مدال‌هایی خوش رنگ تر از گوانگجو بدست می‌آوریم و شاهد رکورد شکنی کمانداران ایرانی نیز خواهیم بود.

واعظی در خصوص حریفان آسیایی ایران افزود: با توجه به عملکرد ملی پوشان و رکوردهای کسب شده و نیز سطح آمادگی آنها، می‌توانم بگویم که سطح تیر و کمان ایران فراتر از آسیاست و کشورهایی نظیر کره، مالزی و ژاپن در مواردی از رقیبان ما به شمار می‌روند.

تیم ملی تیر وکمان جانبازان و معلولین ایران با ترکیب 9 کماندار عازم مسابقات پاراآسیایی خواهد شد.

در دور پیشین بازی‌های پاراآسیایی که سال 2010 به میزبانی چین و در شهر گوانگجو برگزار شد تیم ملی تیرو کمان کشورمان با کسب 2 نشان طلا، یک نقره تیمی و 2 برنز، در جایگاه سوم آسیا ایستاد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار