بازگشت تیم های ملی کشتی فرنگی و دوچرخه سواری از اینچئون

صبح امروز تیم های ملی کشتی فرنگی و دوچرخه سواری با استقبال مسئولان وزارت ورزش و جوانان از طریق فرودگاه امام خمینی وارد کشور شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این مراسم سیروس احمدی مدیر کل ارزیابی و عملکرد و مسعود امینی مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با حلقه های گل از ملی پوشان اعزامی به بازی های آسیایی استقبال کردند.
 
* حبیب اخلاقی برنده مدال طلای این بازی ها با دیدن پسر خردسالش بعد از مدت ها از ته دل خندید.مردِ خنده روی کشتی فرنگی تا خروج از فرودگاه پسرش را از خود جدا نکرد.
 
* سعید عبدولی برنده مدال برنز بازی ها که در پیکار با حریفی از کشور میزبان با ناداوری روبرو شده بود با استقبال جالب مسئولان و مردم روبرو شد. هنگام خروج وی از فرودگاه ، مردم با سوت و کف زدن این قهرمان اندیمشکی را به شدت تشویق کردند.
 
* مجید علیاری برنده مدال طلا بازی ها با استقبال تمام اعضای خانواده خود روبرو شد، حتی فرزند نوزاد علیاری هم حاضر بود!
 
* ملی پوشان دوچرخه سواری که با بدشانسی در رقابت های کوهستان نتوانسته بودند مدالی کسب کنند زودتر از کشتی گیران از قاب دوربین های عکاسی و صدا و سیما خارج شدند .
 
*بسیاری از کارمندان فرودگاه و مردم عادی با ملی پوشان فرنگی عکس گرفتند. کشتی گیران هم با رویی باز در کنار مردم قرار می گرفتند.
 
*متاسفانه مسئولان محترم حراست فرودگاه امام همکاری مناسبی را با خبرنگاران نداشتند و مشکلاتی را برای آن ها بوجود آوردند. با توجه به هماهنگی هایی که در روزهای گذشته با روابط عمومی فرودگاه شده بود ، عجیب بود که امروز حراست فرودگاه با خبرنگاران همکاری های لازم را انجام نمی داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار