پیام تبریک افشارزاده به مناسبت موفقیت تیم‌های ایرانی در اینچئون

مدیرعامل باشگاه استقلال طی پیامی موفقیت ورزشکاران ایرانی را در بازی‌های آسیایی اینچوان تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛  بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال طی پیامی کسب 57 مدال و موفقیت تیم‌های ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی را به مردم ایران، خانواده‌های ورزشکاران و مسئولین تبریک گفت.

در این پیام آمده است: موفقیت چشمگیر ورزشکاران در بازی‌های آسیایی بار دیگر نشان داد که تلاش همه جانبه‌ای در ورزش ایران برای رشد و پیشرفت شکل گرفته است و بی شک این موفقیت‌ها بدون سرمایه گذاری و تلاش‌های شبانه روزی و مستمر مسئولان حاصل نمی‌شود. خدا را شاکریم که در حال حاضر ورزش ایران با طی کردن مراحل موفقیت روز به روز در حال توسعه و تعالی است و نتایج کسب شده توسط ورزشکاران عزیزمان در اینچئون سند محکمی بر این ادعا و توانایی‌های جوانان این مرز و بوم است.

اینجانب به دلیل تجاربی که در کمیته ملی المپیک داشته‌ام و با شناختی که از دکترمحمود گودرزی پیدا کرده‌ام می‌دانم که با حمایت همه جانبه ایشان از ورزش، کاروان کشورمان می‌تواند در بازی های آسیایی بعدی موفقیت‌های بهتری دست یابد زیرا نگاه وزیر محترم به مقوله ورزش قهرمانی نگاهی بدیع و علمی است که می تواند دریچه جدیدی به سوی ورزش ایران پدیدار سازد.

در پایان می‌خواهم از کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون‌های ورزشی تشکر ویژه‌ای داشته باشم و دست آنهایی را که برای ورزش این کشور خالصانه تلاش می‌کنند را گرم بفشارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار