ترین‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که جاسم کرار و محرم نوید کیا بهترین بازیکن و تیم تراکتور در صدر جدول مسابقات باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر باشگاههای فوتبال ایران شب گذشته با برگزاری 4 دیدار و تداوم صدرنشینی تراکتورسازی به پایان رسید.

ترین‌های هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر به شرح زیر است:

تعداد گلهای هفته یازدهم: 12 گل

میانگین گل در هر مسابقه: یک و نیم گل

پرگل‌ترین دیدار: یک دیدار با 4 گل ( استقلال 3 – ملوان 1)

کم گلترین دیدار: یک دیدار بدون گل ( نفت 0- ذوب آهن 0)

بهترین تیم هفته: نفت مسجد سلیمان 

در هفته یازدهم رقابتهای تیم استقلال بعد از شکست متوالی توانست تیم ملوان را شکست بدهد. صبای قم نیز به روند کسب نتایج خوبش در لیگ برتر ادامه داد. سپاهان نیز با یک بازی فوق‌العاده در اصفهان از سد پرسپولیس گذشت و پدیده هم با برد گسترش از بحران خارج شد، ولی با این حال عنوان بهترین تیم هفته به نفت مسجد سلیمان تعلق می گیرد، چرا که این تیم توانست نخستین برد لیگ برتری خود را در مقابل قهرمان فصل گذشته این رقابتهای بدست آورد و با سرمربی جدید خود به روزهای آینده امیدوار شود.

ناکام هفته: ایراندوست، درخشان و جلالی

هفته یازدهم برای 3 مربی با ناکامی به پایان رسید. در ابتدا تیم ایراندوست در تهران بازی را به استقلال واگذار و نتوانست امتیاز این دیدار را کسب کند، سپس تیم مجید جلالی در خانه مقایبل تراکتورسازی شکست خورد و در نهایت حمید درخشان همراه با پرسپولیس اولین شکستش را تجربه کرد تا این مربی نیز در جمع ناکامان هفته یازدهم قرار بگیرد.

بهترین بازیکن هفته: نوید کیا و کرار

در هفته‌ای که سپری شد چندین و چند بازیکن با بازیهای مناسب و خوب خود در ترکیب تیمهایشان توانستند، در برد این تیمها نقش به سزایی را ایفا کنند با این حال دو بازیکن در ترکیب تیم استقلال و سپاهان بهترین بازیکنهای هفته یازدهم بودند در ترکیب استقلال جاسم‌کرار که نقش پررنگی در پیروزی استقلال  داشت و در سپاهان نیز وجود محرم نوید کیا البته با بازی خوبش که توانست در راه شکست پرسپولیس نقش موثری را ایفا کند.

بهترین مربی هفته: صمد مرفاوی

تیم صبا با سرمربی جوان خود در چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده تا روند نتیجه گیری مناسب این تیم باعث شود سرمربی این تیم را به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب کنیم.

پر تماشاگرترین مسابقه: استقلال - ملوان

پرتماشاگرترین مسابقه مربوط به دو تیم استقلال و ملوان است که در ورزشگاه آزادی با حضور 25 هزار تماشاگر انجام شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، برتر ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار