همزمان با پخش فیلم شهرام مکری در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود

تماشای "ماهی و گربه" در عکس‌های "شاهین آزما"

نمایشگاه عکس «ماهی و گربه» همزمان با پخش فیلم شهرام مکری در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود عکس‌های شاهین آزما از فیلم «ماهی و گربه» همزمان با اکران عمومی این فیلم در قالب سینمای هنر و تجربه، در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه عکس‌های شاهین آزما از فیلم «ماهی و گربه» ساخته شهرام مکری دوشنبه 14 مهرماه در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.
 
این نمایشگاه به مناسبت اولین اکران عمومی فیلم «ماهی و گربه» اثر شهرام مکری در ایران برگزار می‌شود و تاثیر شخصی و برداشت آزاد شاهین آزما از این فیلم را به نمایش می‌گذارد و به فضای اثیری و اکسپرسیونیسم جاری در فیلم که در تاریخ سینمای ایران کمتر با آن مواجه بوده، وفادار بوده است.
 
در این نمایشگاه 14 عکس در ابعاد 100 در 70 و 32 عکس کوچک از فیلم «ماهی و گربه» و پشت صحنه آن که در سال 1391 ثبت شده است، به نمایش در می‌آید. بیشتر عکس‌های این نمایشگاه، تاکنون در معرض دید عموم قرار نگرفته است.
 
شاهین آزما در توضیح فضای این نمایشگاه می‌گوید: فضایی سورئال و خاص که ناشی از مهندسی فکری و خلاقیت شهرام مکری است، بر فیلم حاکم بود که طبیعتا در فضای این عکس‌ها هم به چشم می‌خورد. فرصت کار کردن در کنار چنین کارگردان خلاقی، غنیمتی بود که حاصل‌اش را در نمایشگاه «ماهی و گربه» به نمایش می‌گذارم.
 
شاهین آزما متولد 10 مهرماه سال 1364 در تهران و فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشگاه هنر و معماری تهران است.
 
نمایشگاه عکس‌های شاهین آزما با عنوان «ماهی و گربه» از 14 تا 18 مهرماه در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نمایشگاه همه روزه از ساعت 13 تا 20 به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار