"دیوید کراننبرانگ": به گذشته سینمای "رابرت پتینسون" اهمیتی نمی‌دهم

دیوید کرانبنرگ، جولیان مور و دیگر عوامل فیلم نقشه ستارگان توصیه‌هایی به رابرت پتینسون کردند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم ملودام نقش ستارگان دومین همکاری دیوید کراننبرگ را با ستاره گرگ و میش رابرت پیتنسون رقم زد.  
 
پیش از این کراننبرگ و پیتسون در فیلم کازموپلس (2012) با یکدیگر همکاری داشته‌اند گرچه بسیاری هنوز پتینسون را با نقش ادوراد کون خون آشام می‌شناسند اما کرانبرک می‌گوید که بازی پتیسنون در این فیلم را نادیده می‌گیرد.
 
کرانبرگ درباره گذشته پتینسون گفت: مشکل بانادیده گرفتن گذشته او ندارم. البته که قسمت اول گرگ و میش را تماشا کردم تا بیننم پتنسون چگونه این نقش ظاهر شده و احساس برای حضور او در سینما داشته باشم و دلایل دیگر...
 
اما وقتی در لوکیشن هستیم، فقط بازیگر و کارگردان هستند که هم می‌شوند حتی فیلم‌هایی که خودت ساختی یا بازی کردی را فراموش می‌کنی.  
 
کراننبرنگ قبل از نمایش فیلم نقشه ستارگان در جشنواره فیلم نیویورک به خبرنگار هالیوود ریپورتر توضیح داد که می‌خواهد با پتینسون همکاری‌های بیشتری داشته باشد، نه به این خاطر که فکر می‌کند، بازیگر فوق‌العاده است و اینکه هنگام فیلمبرداری کازموپلیس با هم خوش گذرانده‌اند بلکه به این خاطر که می‌خواهد برای پتینسون موقعیت فرصت این گونه همکاری‌ها را برای پیتنسون که همیشه در کراننبرنگ درخواست دارد را ایجاد کند.  
 
این کارگردان افزود: رابرت به من گفت که از فیلم کازموپلیس و بازی در آن می‌ترسد چون او نمی‌خواست در فیلمی که نقش اصلی را عهده‌دار است باشد و فکر می‌کرد که بار تمام فیلم بر دوش او است و البته که در این فیلم هم رابرت در همه صحنه‌ها حضور داشت. دوست دارم یک روز فیلمی از بازیگرهای گلچین بسازم و رابرت پتینسون هم در آن باشد.  
 
وقتی کرانبرگ بازیگران نقشه ستارگان را انتخاب می‌کرد به ستاره فیلم گازموپلیس فکر می‌کرد.  
 
در نقشه ستارگان رابرت پتینسون نقش راننده لیموزینی را بازی می‌کند که آرزوی فیلم نامه نویس شدن دارد و با زن جوان و مشکوکی (با بازی سیا واسیکووسکی) آشنا می‌شود، این خانم به تازگی، فلوریدا به لس آنجلس آمده و در آخر هم با جولیان مور همکاری می‌کند.  
 
مکالمه‌های شخصیت‌های پتینسون و واسیکوسکی منظره‌ای از درون دنیای هالیوود نشان می‌دهد که آن‌هایی که خارج از این دنیا هستند برای دیدن این منظره سر و دست می‌شکانند اما فیلم‌نامه نویس نقشه ستارگان، بروس وگنر عقیده داشت بازیگری انتخاب شود که شغلش رانندگی لیموزین باشد و بدین شکل بهتر می‌شد آرزوی او را برای وارد شدن به دنیای هالیوودی را نشان داد.  
 
وگنر به خبرنگار گفت: احساس کردم راه خوبی برای روایت داستان است، چون این شخص به نوعی متفاوت است و شغلش هم این است که افراد ثروتمند یا مشهور را بچرخاند و دست آخر هم او دیده نمی‌شود. این شیوه بهترین نوع روایت برای من بود همکاری پتینسون با کراننرگ بخشی از تلاش‌های او برای فاصله گرفتن از دنیای خون آشام‌های گرگ و میش است پتینسون می‌خواهد در شخصیت‌های جدی میرچالش مثل بازی در فیلم ولگرد یا ملک صحرا ساخته ورنر هرتزاگ حضور داشته اشد.
 
جولیان مور برخلاف کار با پتینسون و بازیگران جوان بازی‌های گرسنگی هیچ توصیه‌ای برای بازیگران جوان ندارد.

مور در این باره گفت: فکر نمی‌کنم این بازیگرها به توصیه‌های من احتیاج داشته باشند. آنها حرفه خارق‌العاده‌ای دارند و بازیگرهای بزرگی هستند و تا به حال انتخاب‌های خوبی داشته‌اند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.