اندروید/

با این نرم افزار عکاس حرفه ای با گوشی شوید +دانلود

نرم‌افزار Camera360 توسط يک پايگاه اينترنتي با همين نام براي سيستم‌عامل‌هاي مختلف منتشر شده که ما نسخه آندرويد آن را معرفي مي‌کنيم.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، نرم‌افزارهايي که در دسته عکاسي قرار مي‌گيرند به طور کلي شامل دو گروه ويرايشگرها و برنامه‌هايي براي عکس‌برداري مي‌شوند و معمولا براي اين که هر دو کار به صورت حرفه‌اي انجام گيرد، کاربران براي هر گروه يک برنامه جدا انتخاب مي‌کنند.

 اين هفته نرم‌افزاري را در دسته عکاسي و تصاوير به شما معرفي مي‌کنيم که هر دو گروه را به صورت کاملا حرفه‌اي در خود جاي داده است. اين برنامه جزو معروف‌ترين و محبوب‌ترين نرم‌افزارها بين کاربران آندرويدي شناخته مي‌شود که هم اکنون بيش از 100 ميليون کاربر در سراسر جهان از آن استفاده مي‌کنند.

نرم‌افزار Camera360 توسط يک پايگاه اينترنتي با همين نام براي سيستم‌عامل‌هاي مختلف منتشر شده که ما نسخه آندرويد آن را معرفي مي‌کنيم. اين برنامه انواع افکت‌ها و ابزارهاي مختلف را براي ويرايش عکس در اختيارتان مي‌گذارد و همين طور براي عکسبرداري تنظيمات گسترده‌اي را ارائه مي‌دهد که دست شما را براي گرفتن يک تصوير زيبا و حرفه‌اي باز مي‌گذارد.

 بيش از 100 جلوه ويژه براي شما به صورت پيش فرض وجود دارد که در دسته‌هاي مختلف تقسيم‌بندي شده‌اند. براي مثال اگر بخواهيد يک تصوير با موضوع موسيقي داشته باشيد، نرم‌افزار جلوه‌هايي را به شما پيشنهاد مي‌کند که داراي قاب‌هاي مختلف و اشکال زيبايي هستند و در مجموع ترکيب اين اشکال با تصوير شما، يک تصوير در سبک موسيقي ارائه مي‌دهد. همچنين پوسته‌هاي زيبا و متنوعي براي تصاويرتان ارائه شده که محصول نهايي را جذاب‌تر مي‌کند.

شما مي‌توانيد جلوه‌ها و پوسته‌هاي جديدي را که توسط پايگاه اينترنتي اين برنامه عرضه مي‌شوند، در خود نرم‌افزار دريافت کنيد. در تنظيمات عکسبرداري موارد زيادي به چشم مي‌خورد که مي‌توانيد از آن‌ها در شرايط مختلف استفاده کنيد. ويژگي بارز Camera360 اين است که مي‌توانيد قبل از عکس‌برداري جلوه‌ها و ابزارهاي خود را انتخاب کنيد تا با اين کار تمام تنظيمات و جلوه‌هاي انتخاب شده در عکس تاثير خود را بگذارند. در اين برنامه مي‌توانيد از ۷ حالت عکاسي که در دسترس هستند، نظير

Special Effect، Self Portrait، Quick Shoot، Funny، Tilt Shift Color Shift، Audio Camera

استفاده کنيد. علاوه بر امکانات عکس‌برداري، امکانات مديريت تصاوير هم براي کاربران قرار داده شده است. توسط اين ويژگي‌ها قادريد از تصاوير خود نسخه پشتيبان تهيه کنيد و يا آن‌ها را به اشتراک بگذاريد. اگر به دنبال يک برنامه حرفه‌اي براي مديريت بر بخش دوربين تلفن هوشمند خود هستيد، قطعا برنامه فوق براي شما جالب و کاربردي خواهد بود. چرا که علاوه بر امکانات ذکر شده، تجربه 100 ميليون کاربر همراه‌تان است./خراسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار