داعش 15 نفر را در غرب موصل اعدام کرد/ هلاکت 31 تروریست در حملات هوایی دیشب جنگنده‌های آمریکایی

یک منبع محلی در استان نینوای عراق اعلام کرد تروریست‌های داعش 15 نفر را در غرب شهر موصل اعدام کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، منبع محلی گفت عناصر داعش با  بازداشت 15 نفر در منطقه البعاج در  130 کیلومتری غرب موصل همه آنان را اعدام کردند .

 منبع محلی با تاکید بر اینکه عناصر مسلح  ، 15 تن از غیر نظامیان منطقه البعاج را به ضرب گلوله کشتند ،  به علت بازداشت و اعدام این افراد اشاره ای نکرد .

اعضای گروه تروریستی داعش پس ازکنترل شهر موصل در شمال عراق  تاکنون شمار زیادی از اهالی این شهر را به  دلایل  مختلف  اعدام کردند .

این در حالیست که نیروهای امنیتی عراق 13 فرد مسلح را در اطراف بغداد به هلاکت رساندند . "سعد معن" سخنگوی عملیات نظامی بغداد گفت ماموران امنیتی  در درگیری با  افراد مسلح در غرب بغداد دو تن از آنان را کشتند .

سعد معن افزود نیروهای امنیتی در یک عملیات کمین در منطقه البوعساف در شمال بغداد 11 تن از تروریست های مسلح را کشتند و دو خودروی آنان را  منهدم کردند .

یک منبع مرکز فرماندهی عملیات مشترک در استان الانبار عراق هم اعلام کرد 31 تن از عناصر داعش در حملات هوایی آمریکا به شمال شهر الرمادی در 110 کیلومتری غرب بغداد کشته شدند.

این منبع تاکید کرد جنگنده های آمریکایی دیشب مواضع و پایگاه های عناصر داعش را در  منطقه الجزیره در شمال الرمادی به شدت بمباران کردند.

بر اثر این حملات 31 تن از تروریست های داعش از جمله "شاکر وهیب" یکی از سرکرده های این گروه کشته شدند .

در حملات هوایی دیشب جنگنده های آمریکایی به مواضع داعش در شمال الرمادی خساراتی زیادی به مواضع و پناهگاه های این گروه وارد شد .

شهرهای مهم استان الانبار  به ویژه الرمادی ، فلوجه از هشت ماه پیش شاهد حملات و درگیری های شدید میان نیروهای امنیتی با عناصر مسلح است . صدها  غیر نظامی عراقی بر اثر این درگیری‌ها کشته و هزارن تن دیگر از جمله شمار زیادی از زنان و کودکان زخمی شدند.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار