مجیدی به استقلال ضربه می زند!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: «فرهاد به‌عنوان پیشکسوت می‌تواند به تیم نزدیک شود اما نباید این بحث‌ها را راه بیندازد.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،استقلال از بحران بیرون آمد. برد ملوان به آبی‌پوشان کمک کرد که بتوانند آرامش رفته از تیم را دوباره به دست بیاورند. اما به طور حتم هنوز نقصان‌هایی در این تیم وجود دارد و این تیم در تعطیلات لیگ می‌تواند نقاط ضعف خود را پیدا کرده و با توانایی بیشتری به بازی‌ها برگردد.

 

مجید نامجو مطلق یکی از قدیمی‌های استقلال درباره وضعیت این تیم صحبت می‌کند...

 

* شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- استقلال تیم پرمهره و خوبی است. نسبت به سال گذشته تقویت شده و جوان‌تر است اما با این وجود یکسری مشکلات دارد خصوصا در خط دفاع. این تیم در خط دفاع مصدومان زیادی دارد و غیبت این بازیکنان کلیدی باعث بروز مشکلاتی در این تیم شده است. دیگر مشکل این تیم به ملی‌پوشانش برمی‌گردد. ملی‌پوشان استقلال بعد از جام جهانی شرایط روحی خوبی نداشتند و به نوعی فوتبال زده شدند. با این وجود هنوز شانس اول قهرمانی هستند.

 

* قبل از بازی با ملوان، استقلال سه شکست داشت. این باخت‌ها را حاصل چه چیزی می‌دانید؟

- دو باخت استقلال مربوط به بازی بد آنها می‌شد اما اعتقاد دارم که در بازی با ذوب خوب بودند و اتفاقی باختند. در کل به شرایط استقلال در این فصل خیلی خوشبین هستم.

 

* مدتی است که بحث سرمربیگری فرهاد مجیدی بر سر زبان‌ها افتاده و فرهاد در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که می‌تواند استقلال را قهرمان آسیا کند. این نوع رفتار مجیدی و بحث‌هایی که مطرح می‌شود به نظر شما به ضرر استقلال نیست؟

- به راه انداختن این بحث‌ها به غیر از حاشیه درست کردن برای استقلال و لطمه زدن به این تیم چیز دیگری ندارد! فرهاد به‌عنوان پیشکسوت می‌تواند به تیم نزدیک شود اما نباید این بحث‌ها را راه بیندازد.

 

* برد مقابل ملوان چقدر به استقلال در این شرایط کمک می‌کند؟

- بعد از سه باختی که آورده بودند استرس زیادی داشتند و این برد می‌تواند کمک زیادی به استقلال کند.

 

* تعطیلات لیگ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- این تعطیلات به طور ناخواسته برای فوتبال داخلی ما ایجاد مشکل می‌کند! تیم‌ها تازه داشتند شکل تیمی خود را پیدا می‌کردند که وارد تعطیلات شدند و این مساله به تیم‌ها ضربه می‌زند!

ایران ورزشی

برچسب ها: مجیدی ، استقلال ، ضربه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.