رهنما: استحقاق کاراته ایران بیشتر از این است

سرمربی تیم ملی بزرگسالان کاراته گفت: نتایج کسب شده در مسابقات آسیایی توسط ملی پوشان خوب بود ولی می‌توانست بهتر از این هم باشد.

مسعود رهنما در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ارزیابی‌اش از مسابقات آسیایی اینچئون و عملکرد ملی‌پوشان کاراته در این مسابقات گفت: به نظر من این نتیجه کمترین استحقاق کاراته ایران بود هر چند نتایج کسب شده توسط ملی پوشان کاراته بسیار خوب بود اما می‌توانست خوبتر هم باشد.
 
وی افزود: مجموعه اعضای تیم ملی و کادر فنی مزدشان‌ را گرفتند و امیدوارم این افتخارات ادامه پیدا کند و این بار در عرصه جهانی شاهد افتخار آفرینی ملی‌پوشان باشیم.
 
رهنما درباره مسابقات جهانی که یک ماه دیگر قرار است در آلمان برگزار شود بیان داشت: این مسابقات نیمه اول آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود که اگر بخواهیم نمودار ایران را در مسابقات جهانی بررسی کنیم دارای نوسان و فراز و فرود بوده است بر فرض مثال در مسابقات فنلاند 2 طلا و 2 برنز گرفتیم و زمانی هم بوده که مثل مسابقات اسپانیا هیچ مدالی نگرفتیم و این نشان‌دهنده، آن است که ثبات خوبی نداشتیم.
 
سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه گفت: تیمی که برای اعزام به مسابقات جهانی آلمان آماده می‌شود، با تجربه ای که از مسابقات آسیایی کسب کردند انتظار بیشتری برای کسب مدال از آن می‌رود.
 
رهنما در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات جهانی اذعان داشت: تعداد نفرات اعزامی هنوز به قطعیت نرسیده است و در این خصوص مدیریت فنی تعیین کننده می‌باشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مدال‌های کسب شده توسط ملی‌پوشان کاراته نتیجه تلاش و زحماتی است که در طول 8 ماه این بچه‌ها متقبل‌ شدند و همچنین‌ حمایت‌هایی که دست اندرکاران فدراسیون کاراته از این رشته داشتند و شرایطی که در اردوهای مختلف برای تیم ملی فراهم نمودند، می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار