افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برای حضور در یک تورنمنت به آمریکا دعوت شدیم/ نامه‌ای برای تغییر زمان بازیمان به سازمان لیگ دادیم

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ما برای حضور در یک تورنمنت از سوی یک باشگاه آمریکایی دعوت شدیم.

سید سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به هر حال این دعوت هنوز رسمی نشده و نامه‌نگاری بین 2 باشگاه صورت نگرفته است. همچنین زمان این تورنمنت هم مشخص نشده است.

افجه‌ای در ادامه بیان کرد: همچنین ما در حال بررسی دعوت صورت گرفته توسط باشگاه آمریکایی هستیم.

وی درباره درخواست باشگاه استقلال برای تغییر زمان بازی جام حذفی گفت: ما 6 بازیکن در تیم ملی داریم. همچنین یعقوب کریمی و رمضانی در تیم ملی امید حضور دارند. 2 بازیکن خارجی‌مان، مگویان و جاسم کرار هم برای تیم‌های ملی کشورشان قرار است بازی کنند. بر این اساس ما یک تیم کامل نداریم و با 5 بازیکن بزرگسال تمرین می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی قرار است روز 23 مهر ماه با بنفیکا پرتغال بازی کند و ما روز 26 با یکی از تیم‌های دسته اولی در جام حذفی بازی داریم بر این اساس بازیکنان ما وقتی برای ریکاوری و استراحت ندارند.

افجه‌ای تصریح کرد: ما برای حضور مقتدرانه در بازی‌های جام حذفی به سازمان لیگ نامه دادیم که اگر امکانش وجود دارد زمان بازی ما در جام حذفی یا لیگ برتر را تغییر دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در تهران می‌مانیم و تمریناتمان را تا پایان تعطیلات در همین جا دنبال می‌کنیم و اردویی در داخل یا خارج از کشور نخواهیم داشت. بر طبق برنامه چند بازی دوستانه خواهیم داشت که یکی از آن‌ها دیدار با آرارات است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار