باقرزاده:

یعقوبیان انتظارات ما را برآورده نکرد/ کره‌ای‌ها میزبان خوبی دراین دوره از مسابقات نبودند

رئیس فدراسیون شمشیربازی در خصوص عملکرد کاروان شمشیربازی کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی شمشیربازی در هفدهمین دوره از مسابقات به خوبی ظاهر شدند.

فضل اله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: ملی پوشان اسلحه سابر کشورمان در هفدهمین دوره از مسابقات پس از 40 سال به مقام نایب قهرمانی نائل شدند که این برای ورزش کشورمان افتخار است.

وی افزود: من از عملکرد شمشیربازان به خصوص ملی پوشان سابر راضی هستم این بازیکنان در انفرادی خوب ظاهر شدند و در قسمت تیمی نیز نتایج خوبی کسب کردند که سرانجام در مرحله یک چهارم نهایی نتیجه را واگذار کردند و با اختلاف اندکی از حریفانشان مدال نقره این مسابقات را کسب کردند.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان تیم اپه تصریح  کرد: بازیکنان ما در قسمت انفرادی اپه انتظارات ما را برآورده نکردند. علی یعقوبیان عملکرد خوبی نداشت من فکر می‌کنم آن روز روز بدشانسی این بازیکن بود ما نباید عملکرد خوب این بازیکن در مسابقات گذشته را نادیده بگیریم چرا که وی در تورنمنت‌های قبل عملکرد خوبی داشته است.

باقرزاده تاکید کرد: محمدرضایی در نخستین روز از بازی‌های آسیایی 4 برد پیاپی به دست آورد و نتوانست به مرحله یک چهارم راه یابد. من فکر می‌کنم وی عملکرد شایسته‌ای در این مسابقات داشت و اگر به قرعه بازیکن ژاپن نمی‌خورد به طور قطع مدال خوش رنگی در این مسابقات به دست می‌آورد.

وی در خصوص عملکرد سید علی پاکدامن و مجتبی عابدینی اظهار کرد: مجتبی عابدینی در قسمت انفرادی 5 برد پیاپی داشت اما در نهایت در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب حریف کره‌ای خود شد و نتیجه نزدیکی نتیجه را به حریفش واگذار کرد. سیدعلی پاکدامن نیز همانند عابدینی 5 برد پیاپی رادر قسمت انفرادی برای خود رقم زد اما متاسفانه در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 15بر13 بازی را به حریف هنگ کنگی خود واگذار کرد و دست ما از مدال خوش رنگ این مسابقات کوتاه شد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در خصوص سطح بازی‌های شمشیربازی در این دوره گفت: بازی‌های این دوره به دلیل اهمیت بالایی که داشت باعث شد تا کشورهای آسیایی زیادی در این مسابقات شرکت کنند کره جنوبی هم به دلیل میزبانی این دوره از مسابقات یکی از رقیبان سرسخت بازیکنان ما بود ژاپن، چین، هنگ کنگ، قزاقستان، قرقیزستان و ویتنام نیز از رقیبان اصلی به حساب می‌آیند که خوشبختانه بازیکنان ما توانستند این حریفان را شکست دهند.

باقرزاده در خصوص میزبانی کره‌ای‌ها خاطرنشان کرد: کره‌ای‌ها در این دوره میزبان خوبی نبودند. محل مسابقات با خوابگاه ورزشکاران فاصله زیادی داشت و بازیکنان حدود یک ساعت و نیم مسافت محل تمرین و بازی را باید طی می‌کردند که این یکی از ضعف‌های میزبانی بود. اما از نظر نحوه برگزاری مسابقات مشکل خاصی نداشتیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار