شیخ‌الاسلام:

سیاست‌های جمهوری اسلامی در منطقه رو به پیشروی است/در آینده شاهد تنبیه نتانیاهو خواهیم بود

مدیر کل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده شاهد تنبیه نتانیاهو به دلیل شکست‌هایش خواهیم بود چرا که آنها به رسم عادت شخصی را بالا برده و در صورت موفق نبودن آبروی آن را خواهند برد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، حسین شیخ‌الاسلام مدیر کل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی با حضور در هشتاد و دومین جلسه هم‌اندیشی موسسه تحقیقات پژوهش‌های سیاسی و علمی "ندا" پیرامون ضرورت فهم و تبیین دقیق مسائل فلسطین اظهار داشت: جنگ غزه اثرات دراز مدتی دارد که اهمیت آن بسیار زیاد است.  
 
وی ادامه داد: اکنون باید برکرانه باختری تمرکز شود و همانطور که مقام معظم رهبری در کرانه باختری تأکید کردند این ناحیه به سمت مسلح شدن پیش خواهد رفت.  
 
مدیر کل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما و استکبار در حال کشتی‌گیری جدی‌ایی در این زمینه هستیم و سرنوشت منطقه با این درگیری مشخص خواهد شد.  
 
شیخ‌الاسلام افزود: یکی از قطعنامه‌هایی که به آن کمتر توجه می‌شود قطعنامه 1921 است که مقدمه آن تعهد دالفور و کلیک خوردن جنایت‌های این رژیم از آن زمان به وسیله انگلیس آغاز شد.  
 
وی تصریح کرد: غرب علی‌رغم در اختیار داشتن سازمان ملل و منابع مالی و جاسوسی قوی تعیین کننده سرنوشت خاورمیانه نبوده و نخواهد بود و این درحالی است که به لطف خدا اراده و سیاست‌های جمهوری اسلامی در منطقه رو به پیشروی است.  
 
مدیر کل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در آینده شاهد تنبیه نتانیاهو به دلیل شکست‌هایش خواهیم بود چرا که آنها به رسم عادت شخصی را بالا برده و در صورت موفق نبودن آبروی آن را خواهند برد.  
 
شیخ‌الاسلام ادامه داد: خوشبختانه در زمان حاضر همه مسئولین ما به مسائل منطقه‌ای واقف هستند و شعار نه غزه نه لبنان، شعاری وارداتی و صهیونیستی بود.  
 
وی در پایان با اشاره به چگونگی تشکیل گروه تروریستی داعش و حمایت‌هایی که از آن می‌شود خاطر نشان کرد: هیلاری کلینتون وزیر امورخارجه اسبق ایالات متحده پس از جریان القاعده در سنا اعلام کرد این گروه را ما ساخته و به آن سازمان دادیم و اکنون باید با آن درحال جنگ باشیم و در رابطه با داعش نیز شاهد چنین روالی هستیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم ، قطعنامه ، مقدمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار