سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سیاسی و منتقمی‌ برای مذاکره با رئال‌مادرید راهی اسپانیا شدند/یک موسسه حقوقی هلندی مسئول پاسخ دهی به لوایح حقوقی شد

مهدی خواجه وند گفت: حمید رضا سیاسی و بهروز منتقمی برای مذاکره با باشگاه رئال مادرید به اسپانیا سفر کردند.

مهدی خواجه وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه برای مذاکره با باشگاه رئال‌مادرید در خصوص انجام بازی‌های دوستانه،‌ بحث آکادمی و فوتبال پایه استفاده از تجربیات باشگاه رئال‌مادرید در مورد تبلیغات و اسپانسر به اسپانیا سفر کردند.
 
 خواجه وند در خصوص شایعه‌ مدیر عاملی مجدد رویانیان در باشگاه پرسپولیس گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم، به هر حال بهروز منتقمی امور باشگاه را اداره می‌کند و در فرصت مناسب هم مدیر عامل تیم انتخاب خواهد شد.
 
 وی درباره وضعیت میثم حسینی تصریح کرد: حسینی برای ارائه توضیحات دیروز به باشگاه آمد و اظهار پشیمانی کرد به خاطر اینکه این بازیکن سوابقی در باشگاه نداشت و کادر فنی قبول کرد تا تشکیل جلسه کمیته انضباطی و صدور حکم این بازیکن در تمرینات حاضر شود.
 
 وی درباره وضعیت رضا حقیقی تصریح کرد: گزارشی هنوز در خصوص درگیری حقیقی با مربی به باشگاه نرسیده است تا در مورد این بازیکن تصمیم‌گیری کنیم.
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس‌ در خصوص جذب چند بازیکن گفت: چند بازیکن از جمله مهاجم‌ آفریقایی قرار است به ایران بیایند و بعد از انجام تست پزشکی و تائید‌یه‌ کادر فنی جذب شوند.
 
وی در مورد جایگزینی مصطفی شکری در مسائل حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شکری نامه‌ای به باشگاه زده بود که با توجه به اینکه حق الزحمه‌‌اش داده نشده است حاضر نیست که به لوایح‌ حقوقی پاسخ دهد.
 
 خواجه وند در ادامه بیان کرد: با توجه به زمان محدودی که داشتیم از شکری خواهش کردم که لوایح حقوقی را تا زمان تشکیل جلسه هیات مدیره و پرداخت حق الزحمه‌اش پاسخ بدهد اما وی بیان کرد تا زمانی که اجرت حقوقی‌ام پرداخت نشود این کار را نمی‌کنم.
 
 سخنگوی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: ما هم دیدیم که زمان کافی نداریم، بر این اساس از یک موسسه حقوقی هلندی خواستیم که پاسخ لوایح‌ حقوقی ما را بدهند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده‌های حقوقی دچار ضرر و زیان نشود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هلندی ، منتقمی ، رئال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار