سرمربی تيم بيس بال بوشهر: لیگ در منطقه جنوب جذاب تر است

سرمربی تيم بيس بال بوشهر گفت: مسابقات لیگ بیس بال کشور در منطقه جنوب همیشه از جذابیت خاصی برخوردار بوده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سید علی امامزاده ای گفت: در مسابقات لیگ بیس بال کشور تیم های قدرتمندی در این منطقه حضور دارند و در طول چند سال اخیر تیمهایی که از منطقه جنوب صعود می کردند همیشه سکوی اول تا سوم را از آن خود کرده اند.

وی درخصوص تیم بوشهر گفت: بوشهر یکی از تیم های قدیمی و پر افتخار کشور است که عناوین قهرمانی متعددی را کسب نموده و دلیل این موفقیت را تکیه بر جوانگرایی در کنار بازیکنان باتجربه و ملی پوش می دانیم.

وی که سرمربیگری تیم بیس بال بوشهر را در اختیار دارد در ادامه تصریح کرد: وضعیت تیم با توجه به گرمی هوا در طول تمرینات تابستان که از تیرماه آغاز شده مطلوب می باشد و با توجه به تمرینات بدنسازی در طول این مدت به شرایط آرمانی مناسبی رسیده است که البته با خنک شدن هوا شرایط بهتر خواهد شد.

رئیس کمیته بیس بال استان بوشهر درباره لیگ امسال گفت: مسابقات لیگ از لحاظ رقابت خیلی نزدیک خواهد بود زیرا اکثر تیمها نفرات خود را در استان خودشان حفظ کرده اند که این حرکت باعث می شود استانها روی بازیکن سازی حساب باز کنند و این کمک شایانی به پیشرفت بیس بال در ایران می کند. در سالهای گذشته تیمها اقدام به جذب بازیکن از دیگر استانها می کردند که این عمل باعث پسرفت بیس بال در سطح کشور می شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیس ، بال ، بوشهر ، لیگ ، جذاب ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.