عقب نشینی شبانه داعش از مناطق تحت تصرف خود در شهر کوبانی

دیدبان حقوق بشرسوریه از عقب نشینی شبانه شبه نظامیان مسلح داعش از مناطقی که نیروهای داعش در شهرکوبانی وارد آنها گردیده بودند پس از حملات ائتلاف بین المللی خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری لبنان 24، دیدبان حقوق بشر سوریه وابسته به معارضان سوری از عقب نشینی شبانه عناصر داعش از مناطقی که در شهر کوبانی که پیشتر وارد آنها گردیده بودند، پس از حملات ائتلاف بین المللی به پایگاه‌های قبلی  آنها خبر داد.

همچنین خبرگزاری فرانس پرس گزارش داد که پس از حملات هوایی که از سوی هواپیماهای ائتلاف بین المللی به پایگاه های داعش انجام پذیرفت، تروریست‌های داعش از مناطقی که در شهر کوبانی (عین العرب) وارد گردیده بودند شبانه عقب نشینی کردند.

این خبرگزاری گزارش داده است که "رامی عبدالرحمن" مدیر سازمان دیدبان حقوق بشر سوریهدر گفتگو با فرانس پرس اعلام کرد: مسلحان داعش شبانه از برخی مناطق در شرق شهر عین العرب(کوبانی) ونیز اطراف جنوب غربی کوبانی عقب نشینی کردند.

وی همچنین گفت: این عقب نشینی پس از آن صورت پذیرفت که پایگاه های پشت سر  این گروه بمباران شد که سبب وارد آمدن خسارت های جانی به این گروه گردید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار