رئیس مرکز آمار و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: آثار نهایی ثبت نام دانش آموزان در مدارس 12 میلیون و 731 هزار و 585 نفر است.

خسرو نظری رئیس مرکز آمار و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به علت عدم رفع مشکل معلمان دارای مدرک معادل برای ادامه تحصیل، گفت: رایزنی‌های زیادی دراین زمینه صورت گرفته است. 

وی در ادامه افزود: هفته گذشته کمیسیون معین شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن اینکه جو عمومی جلسه کمکی به حل این موضوع برای آموزش و پرورش بوده است نهایتا به کمیته سه نفره‌ای این مسئله ارجاع داده شد تا آنها تصمیم‌گیری کرده و نقطه نظر نهایی خود را به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه دهند.
 
رئیس مرکز آمار و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش همچنین در خصوص آمار نهایی ثبت نام دانش آموزان در مدارس گفـت: از ابتدای ثبت نام تا به امروز در مجموع 12 میلیون و 731 هزار و 585 در مدارس ثبت نام کردند که از این مجموع 7 میلیون و 142 هزار و 509 نفر در مقطع ابتدایی هستند. 

وی اضافه کرد: در مقطع متوسطه اول نیز 2 میلیون و 51 هزار و 585 نفر و در مقطع متوسطه دوم 3 میلیون و 134 هزار و 684 دانش آموز ثبت نام کرده‌اند.
 
نظری خاطر نشان کرد: در بخش استثنایی 67 هزار و 735 دانش آموز و در بخش پیش دبستانی نیز 335 هزار و 39 نوآموز ثبت نام شده‌اند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: رئیس ، مرکز ، رایزنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.