بیل: برای تیم ملی ولز سنگ تمام می‌گذارم/ با رفتن رونالدو به منچستر یونایتد مخالفم

ستاره اهل ولز رئال مادرید قصد دارد برای تیم ملی کشورش در بازی‌های مقدماتی یورو 2016 سنگ تمام بگذارد. وی همچنین با رفتن کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، گرت بیل اخیرا عنوان بهترین فوتبالیست سال کشور ولز را کسب کرده و برای دیدارهای تیم ملی ولز مقابل قبرس و بوسنی و هرزگوین به زادگاهش سفر کرده است. او طی رقابت‌های این فصل با مصدومیت‌های متعددی مواجه بوده اما غیبت آرون رمزی و جو آلن در تیم ملی ولز به دلیل آسیب‌دیدگی، گرت بیل را بر آن داشت تا حتما در ترکیب تیم ملی کشورش قرار بگیرد.

بیل در مورد بازی‌های ملی گفت: احساس می‌کنم قادر به بازی مقابل قبرس و بوسنی هستم. می‌خواهم هر آنچه در توان دارم برای تیم ملی کشورم انجام دهم،‌ این تنها کاری است که می‌توانم برای ولز به انجام برسانم. هر چند از دست دادن رمزی و آلن بد شانسی بزرگی بود اما من به آینده خوشبین هستم و اطمینان دارم در این بازی‌ها پیروز خواهیم بود.
 
** نمی‌خواهم رونالدو از رئال برود

با وجود شایعات فراوانی که پیرامون بازگشت کریستیانو رونالدو به باشگاه منچستر یونایتد وجود دارد اما گرت بیل هم تیمی او امیدوار است رونالدو هرگز رئال مادرید را ترک نکند.

بیل در این باره گفت: گلزنی‌های رونالدو برای رئال مادرید هر سال بیشتر و بیشتر می‌شود. او یک بازیکن در کلاس جهانی است و بدون شک هیچکدام از ما راضی به رفتن او نیستیم.

رونالدو 269 گل طی 257 بازی که برای رئال مادرید انجام داده به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار