توزیع بیش از 36 هزار اقلام آموزشی بازیافت در تهران قدیم

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 از توزیع سالانه بیش از 36 هزار اقلام آموزشی بازیافت در این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: توزیع سالانه بیش از 36 هزار اقلام آموزشی بازیافت در نواحی 6 گانه و محلات 13گانه منطقه 12 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منقطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور گسترش فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدأ در محلات 13گانه منطقه 12 در دست اجراست.

محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح روزانه 100 اقلام آموزشی،‌ بروشور و پکیج‌های آموزشی بازیافت، ماهانه 3 هزار اقلام آموزشی بازیافت و سالانه 36 هزار اقلام آموزشی بازیافت در محلات 13گانه و نواحی 6گانه منطقه 12 توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: توزیع سالانه بیش از 36 هزار اقلام آموزشی، بروشور و پکیج‌های آموزشی بازیافت در محلات 13گانه و نواحی 6گانه منطقه 12، توزیع بروشورهای آموزشی و اطلاع‌رسانی آموزش تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدأ از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمدنژاد خاطر نشان کرد: آموزش چهره به چهره بازیافت، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بازیافت، استقرار کانکس‌های بازیافت،‌ آماده باش خودروهای ملودی جمع‌آوری بازیافت، ‌توزیع مخازن و کیسه‌های بازیافت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اقلام ، اموزش ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار