رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس:

بازی با رئال مادرید در قالب یک پیمان خواهر‌خواندگی انجام می‌شود/ بر سر انجام بازی در تهران توافق شد

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه رئال مادرید پیشنهاد 3 میلیون یورویی برای انجام دیدار تیم‌های رئال مادرید و پرسپولیس را در تهران مطرح کردند که اسپانسر با آن مشکلی نداشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا سیاسی در حالی که در فرودگاه مادرید عازم بازگشت به تهران بود، گفت: جلسات خوبی با پرز (رئیس باشگاه رئال مادرید) و سانچز (دبیر اجرایی باشگاه رئال مادرید) و دیگر مسئولان بخش‌های مختلف باشگاه رئال مادرید داشتیم.
 
وی افزود: یکی از مهم‌ترین مباحث ما بحث انجام بازی دوستانه بود که بر سر انجام آن در تهران توافق شد. ما همچنین با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با اسپانسرهای این بازی، به توافق مالی هم رسیدیم. تنها موردی که برای عقد قرارداد باقی ماند، بحث تاریخ بازی بود. اگر زمان شروع مسابقات فصل آینده ایران مشخص بود، به احتمال فراوان انعقاد قرارداد را هم انجام داده بودیم. به همین منظور در بازگشت به تهران با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مذاکراتی خواهیم داشت.
 
رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اواخر ژوئن و اوایل جولای، زمان مورد نظر برای باشگاه رئال مادرید است. در مورد مسائل مالی هم باشگاه رئال پیشنهاد 3 میلیون یورویی را مطرح کرد که اسپانسر با آن مشکلی نداشت اما با پرداخت این رقم سهم باشگاه پرسپولیس از درآمد این بازی کم خواهد شد. درآمد احتمالی پرسپولیس از این بازی که توسط اسپانسرها، پرداخت خواهد شد، یک تا یک و نیم میلیون یورو خواهد بود. البته "پرز" به ما قول داد که مبلغ قابل توجهی از مبلغ مورد نظر باشگاه رئال مادرید کاسته شود.
 
سیاسی در ادامه گفت: در جلساتی هم که داشتیم با توجه به اهمیت بحث مارکتینگ و اسپانسرینگ، پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد که یک میلیارد و هشتصد میلیون نفر به صورت مستقیم این بازی را تماشا کنند. صحبت‌های ما با مسئولان باشگاه رئال مادرید تنها به این بازی محدود نمی‌شد. این بازی در قالب یک پیمان خواهر‌خواندگی بین دو باشگاه انجام می‌شود و ما مذاکرات خوبی درباره فعالیت دو جانبه برای آکادمی فوتبال، نقل و انتقال بازیکن در دو باشگاه بین سطوح مختلف، عقد پروتکل همکاری، انجام دادیم و قرار شد این پروتکل همکاری را تنظیم و ارسال نمائیم تا باشگاه رئال مادرید نیز موارد مورد نظر خود را در آن اعمال کند. همچنین قرار شد در مورد مارکتینگ، هیأت اقتصادی باشگاه رئال مادرید به تهران سفر کنند و در این خصوص به ما کمک کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
طنز سال: "بازی پرسپولیس-رئال مادرید . یک میلیارد و هشتصد میلیون نفر به صورت مستقیم این بازی را تماشا خواهند کرد."
Iran (Islamic Republic of)
امیر سام
۱۰:۴۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
این خبرها رو یکدفعه اعلام نکنید استقلالیها فشارشون میافته گناه دارند طفلکی ها بیرون از اسیا نرفتند.
آخرین اخبار