نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آخرين روستای بازمانده از جنگ تحمیلی بازسازی شد

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، از کلنگ‌زنی احداث منازل مسكوني روستای "حسن گرگ" که به علت جنگ تحمیلی با مشکلات فراوانی مواجه بود، خبر داد.

"سید راضی نوری" نماینده مردم خوزستان و شوش در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از کلنگ‌زنی احداث منازل مسكونی روستای "حسن گرگ" خوزستان خبر داد و گفت: اين روستا از آخرين روستاهای بازمانده و آسيب ديده از جنگ تحميلی است.

وی با بیان اینکه کلنگ احداث 200 منزل مسکونی  این روستا با حضور معاون بازسازی بنیاد مسکن، فرماندار و مدیرکل بحران استان خوزستان، زده شد، افزود: بابت احداث هر واحد مسکونی در این روستا 200 میلیون ریال تسهیلات با سود چهار درصد و 50 میلیون ریال نیز به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.                                                              

نوری تصریح کرد: در حال حاضر  روستای حسن گرگ فاقد زيرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز است و در مراسمی كه با مشاركت مسئولان كشوری و محلی برگزار شد از ادارات آب و برق، قول راه اندازی زير‌ساخت‌های لازم برای اين روستا گرفته شد.
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه این روستا در 30 كيلومتری مرز ايران و عراق و در بخش فتح‌المبين واقع شده خاطرنشان کرد: با پيگيری‌های انجام شده 23 هكتار از منابع طبيعی این روستا در دست بنياد مسكن است تا در اختيار روستاييان قرار بگيرد، اهالی اين روستا در جنگ کوچ کردند و پس از جنگ تحمیلی هيچ گونه عمرانی در اين روستا صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار